Sabtu, 11 Jun 2011

Kesilapan Besar

Haa la ni nak tanya pada anda semua, kalau orang yang anda tak kenal, tibe2 panggil " Oi " kat chat fb. Macam mana perasaan anda ye ? Pada hal Fb dah ada nama tapi panggil jugak oi.. Jom layan gambar di bawah :

Ha Ha Ha ada seorang mamat ni, apa tujuan dia, aku pun tak tahu. Mungkin dia nak chat dengan kekasih aku atau mungkin dia tersilap hantar ke apa, itu pun aku tak tahu. Kekasih aku jenis garang sikit tau, kalau ada yang tak kenal tegur dia, memang dia takkan layan punya. Kalau layan pun sikit2 je la, ada dalam 5 baris ayat lepas tu ignore terus.

Yang jadi silap besar mamat tu pula, ada ke patut nak mulakan chat dengan ayat " Oi " . Kekasih aku ape lagi, dengan pantas kilat bagi ayat laser. Memang die pantang kalau orang tak kenal tibe2 tegur Oi... kalau bagi salam kan elok. Bole la juga mamat tu chat dengan kekasih aku tanpa ada masalah.


p/s : Yang penting apabila nak memulakan perbualan, better bagi salam :)
Comments
17 Comments

17 ulasan:

nawal addina berkata...

assalamualaikum ..

:)

cucu umie berkata...

hehe..kalau lelaki okay lg kot sebb member ayie meang mcm gitu..cuma prempuan nie lain sikt..mereka suka yg sopan2..huhu

Freaky berkata...

addina : waalaikummusalam :)

ayie : eh apsal ko kurang update blog skang ni ayie ?

syaimz berkata...

kalau nak oi aku, aku boleh je.
nak hey, hoi ,hello, asSalam, semua beres.

jangan nak tuut tuut sudah...melainkan dah memang member rapat.haha...

GaRy™ berkata...

alamak...ayat last tu memang aq x ble terima... kalau ditujukan untuk sesama lelaki, aq kurang kesah kot...tapi kena kat pompuan??... x patut...

Noor Idayu binti Azmi berkata...

kalau lelaki xpe lagak, ni pompuan mmg, hmmmmmm, jgn harappp

Syuxer berkata...

wat malu ore klate jah mamat tuh..

baso tolol ngoti la..aishhh...

rasa nak lempang je mamat tuh..cakap dahla punye huduh mencarut..neh aku rasa panas neh..aiiii

mana link mamat gila tuh..patutnya share kat sini biar orang lain dapat alert yang budak ni saiko..

Wyna Nubies berkata...

aS sALAM,

mak aihh..laki tu..agk2 la ayat tuh...ingat dia ckp ngan lelaki ke..huh!xde adab tol =-=

diana amin berkata...

erk..xpatut ler. laki tu nk mncarut bagai awat plak. aishhh

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

haha . baguih kekasih hang ;)

Khairul Asyraf berkata...

budi bahasa budaya kita . heh ! :))

Kei Seichi berkata...

oi,oi,oi,oi,oi!hahaha...
lempang kan aje mamat tu..kurang aja pulak aku tengok die chat..

M Fizan berkata...

orang sekarang ramai dah terlalu kebaratan..mula dengan hello, hai dan sebagainya..salam dah dilupakan

Azie Azman berkata...

saja nak carik pasal ke org ni?
ish3..org mcm ni pun ade jugak..hehe
azie memang off chat kat fb..
sebab rimas..hehe

tulus sweet berkata...

kenapa kasar sgt

sergeant keroro berkata...

pergh!! siap mencarut kat perempuan lagi!

bangang punye laki. malu lak sikap orang kelantan camtu.

Fay berkata...

bersepah manusia jenis macam tu kat facebook.. bahasa dorang.....haii sabo je lahh..

 
Related Posts with Thumbnails