Sabtu, 11 Jun 2011

Kereta Mewah Tenggelam

Haih tengok kereta Lamborghini warna hijau kat sebelah kanan tu. Kesian die sebab tenggelam dalam banjir dan akibatnya ada mengalami beberapa kerosakan.
Entah macam mana la nak baiki kereta mahal macam ni. Kejadian ni berlaku di Singapura semasa banjir kilat melanda negara tersebut baru-baru ini. Kasihan betol kat kereta-kereta semua tu. Oh kenapa aku jadi gila tiba-tiba kesian kat kereta.

Dari semalam lagi duk post pasal kereta sampai aku sendiri pon dah jemu nak baca perkataan kereta. Kali ni sembang pasal Maharaja Lawak pula ye. Waktu pagi buta tadi aku layan video maharaja lawak yang di upload oleh seorang blogger kat blog ape tah. Aku tengok video tu pukul 4 pagi dan pada pukul 4 pagi tu juga la aku duk ketawa dan mengilai seorang diri macam orang gila.

Yang paling best minggu 11 bagi aku adalah jozan dan lawak mereka memang buat aku sakit perot duk gelak tak henti2 tadi. Yang kedua paling lawak adalah Sepah dan macam biasa ayat yang mereka gunakan tu yang menjadi aura dalam buat lawak. Jambu dah tak lawak sebab dah boleh agak ape lawak mereka nak buat dengan ada aksi lembut macam selalu buat dalam episod sebelum ni.

p/s : Nak lunch tapi tiada makanan ..... :(
Comments
13 Comments

13 ulasan:

| princess SchaBieber | berkata...

oh kesiannyer.. heheee :)
yup kite sme, scha pon suke jozan n sepah smlm tp x puas hati ble R2 x tersingkir..

nazirah berkata...

hehe tp kte ttp sokong jambu hehehe.. adehhh.. pukul 4 pagy ye tgok sbr je la hehehe

waN Mohd Salim berkata...

hahahaa tah ape dak ni

Kak Rosaliza berkata...

sian kat tuan kedai keta tu ya...kalolh akk dpt keta tu, tak tau nk kata apa heheh.. mak pg mana tk dak mknan tu heheh...jom pakat tgk bola mlm ni ya freaky

*Cda Ray* berkata...

kesiannya kete tu...hehehe..

Siti_Cnt berkata...

jozan terbaek ~!!
mengilai sorang2 ?
erk ... HAHAHA , mesti jiran sebelah tutup telinga igatkan hantu :D
*kidding*

syaimz berkata...

aku sokong dgn semua orang yang jozan kali ni memang sumpah kelakar terkentut-kentut.

kereta tenggelam? yang penting, bukan kereta aku.haha

nawal addina berkata...

hoho , syg ohh . kete sikit pnya mewah

A y e s h a Ramlee berkata...

patutlah kerta yang di order tak sampai2 lagi... :p... first time th singapura banjir...

senyumSOYA berkata...

patotla semalamterdengar org meraung2 sakit prot..hehehhe

huhuu..kalau kete tu bagi kat saya pun~ aisshhh~~

wadud@duad berkata...

keta beso ke kecik ke..
same jer.. hehehehe

sergeant keroro berkata...

jozan terbaik!! hehe XD

sepah pon best. minggu depan R2 tersingkir XD

Kei Seichi berkata...

pergh..nasib la kereta mahal2 rosak..
tak boleh nak komen psal ML sebab tak tengok n tak taw pape..haha

 
Related Posts with Thumbnails