Sabtu, 11 Jun 2011

Kereta Idaman Penulis Senja

Haa setelah review dan promote kereta idaman 3 blogger wanita, sekarang baru la masa untuk tahu kereta idaman blogger lelaki pula. Kalau semalam kita ada blogger Auto Dunia Blog & Permotoran yang mengidamkan Toyota Hilux, tapi kali blogger Penulis Senja tampil dengan kereta idaman dia. Nak tahu ape kereta idaman Penulis Senja ? Jom baca kat bawah :


alasan ps pilih kereta ni .. waaaa tengok la kan kereta ni kereta lelaki boh .. huhuhu tak macam kete kang nih .. swift nak mampos .. minyak dah la macam air kencing .. kecik lak tu .. baik bawok kereta CAMRY .. hurmmm 2,1 beb kalau vios 1,8 ,2,0 .. tak best dowh .. kalau 2,1 bole lelaju laaaaa ..

Baca selanjutnya di :

http://www.penulissenja.com/

p/s : Syok juga baca pasal kereta idaman orang lain :D

Comments
7 Comments

7 ulasan:

sergeant keroro berkata...

hahaha, tunggu aku punye :P

org muo berkata...

honda accord idaman kalbu...tapi x mampu...

efa nur berkata...

likeeeeeee....hee :D

Jom Terjah Sini :)

waN Mohd Salim berkata...

alahaiiiiiiiii hahaha

waN Mohd Salim berkata...

tima kaseh cikgu

diana berkata...

akak suka kereta free..
hehehe

JR Online berkata...

Kereta idaman JR sejak kecil ialah Lamborghini, Ferrari & Porche. Kalau dpt yg secondhand pun tak pa. Macam juga masa kecil teringin nak kawin dgn putri Raja, nasib baik juga akhirnya tak kawin dgn anak Rajalingam...

 
Related Posts with Thumbnails