Rabu, 15 Jun 2011

Kenapa aku berblog ?

Buka fb, nampak Penulis Senja tulis kat wall aku sambil kata " Pakcik PS Tag ". Hadoii ni tag ape pulak. Bila usha link yang diberi, rupa-rupanya kena tag untuk buat segmen. Biasanya aku tak join segmen yang ada Tag ni. Aku suka join segmen yang open baru rasa bebas sikit. Tapi memandangkan penganjur segmen ni selalu datang blog aku dan aku pon selalu datang blog dia, jadi aku join juga segmen ni.

Kenapa Aku Berblog ?

- Sebab aku sangat ketagih

- Sebab ia memberi kepuasan apabila menulis dan tekan Publish

- Seronok melihat respon / komen yang diberikan untuk entri yang kita tulis

- Kerana blog adalah sesuatu yang berbeza dan menarik berbanding dunia nyata.


Rasanya tu je kot sebab-sebab kenapa aku berblog. Yang paling utama mesti la kepuasan. Orang yang tak suka berblog, mereka akan fikir bahawa blog ni buang masa, tulis benda merepek dan bla bla bla lagi alasan mereka. Ok sekarang nak tag sape ye........

p/s : Sapa nak join, anda dikira Tag ye.. :)
Comments
10 Comments

10 ulasan:

NuSaNa NoSa 91 berkata...

erkkkk..?? xpernah lg keen join segmen2 yg kena explain ni.. =.=

syrupmasin berkata...

ermm..kenape aku berblog yee..ermmm

Republic Aku berkata...

aku berblog sebab aku "suka" melepaskan semua yang terbuku di dada!

Papa Mifz berkata...

jgn ketagih sampai abaikan kerja lain sudah yer..:)

cucu umie berkata...

ayie mahu cari kepuasan shje..

diana berkata...

sebab duit dan nak gelemer..:p

cik azeya berkata...

blog ialah tempat aku menceriakan hari hari aku yang sangat malang. hanya dengan membaca komen komen sahaja sudah mampu membuat aku rasa gembira tahap petala kelapan.

#kuasablog.

-.-

sergeant keroro berkata...

blog sebagai hobi, hehe XD

Kei Seichi berkata...

cam best je..nak join la jugak..

Kei Seichi berkata...

xde link ke blog die ke?

 
Related Posts with Thumbnails