Selasa, 7 Jun 2011

Kelainan Dalam Entri

Eh !! eh !! senarai blog yang ke 59 hingga 68 sudah keluar pada pukul 11 pagi tadi. Ape ? anda semua tak tahu lagi ? Ishh meh cepat klik kat SINI . Jangan lupa kunjungi blog-blog yang best yang dah disenaraikan. Tak rugi tauuu.

http://www.laymark.com/i/o/34.gif

Setiap kali entri, cakap pasal Hari ni aku dah makan nasi lemak, bila aku makan nasi lemak aku rasa badan aku makin gemok. Bila badan aku gemok, aku akan menangis kerana aku malas bersenam. Kalau setiap hari buat post pasal diari yang sangat peribadi, pasti ramai pembaca akan berasa bosan. Bila pembaca bosan, maka takde la yang berkunjung ke blog anda.

Haa lepas tu anda sedih kerana blog tak dapat sambutan. Sebab apa sedih ? kerana blog peribadi takde sambutan. hu hu hu walaupun blog kategori peribadi, anda jangan fikir bahawa peribadi itu adalah semata-mata mengenai aktiviti harian sahaja. Sebenarnya kategori peribadi sangat meluas kalau pandai korek secara kreatif.

Macam mana tu ? ape lagi yang boleh cakap dalam blog peribadi selain aktiviti harian ?

Laarr jangan sempitkan fikiran yang ada, banyak lagi benda yang boleh ditulis selain aktiviti harian. Antaranya, pendapat dan komen mengenai isu semasa, tulis cerpen, buat post pasal masak2 ( orang suka tengok gambar makanan tau ), bagi tips harian, tutorial itu ini, nasihat kat individu lain dan banyak lagi.

p/s : Dah dapat idea ? jom buat entri... :D
Comments
16 Comments

16 ulasan:

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

betul tu . ramai yang berfikiran kalau personal kena cerita pasal jadual harian aje ..

waN Mohd Salim berkata...

lain macam mane

syaimz berkata...

hmmm...betul tu freaky...aku rase...nak buat sesuatu yang hebat hari ni...haha

sergeant keroro berkata...

hehe. camne tu?? kih kih XD

CikAizA berkata...

hahahah... blog 3 yg suka buat aiza gelak... heheheh

Syuxer berkata...

emmm..memang betul bro cakap..xde idea bila terlalu asyik citer personal je

kiwi berkata...

hehe betul tu. tak semestinya tulih pasal diri sendiri je. Even dalam diari orang cerita pasal keadaan sekeliling

rafiq berkata...

jom!

mas saari berkata...

takde idea...huhuhuhu

izni.nabilah berkata...

firdaus gemuk. :P

Firdnurjue berkata...

jue suka post pasal makanan-makanan..weeeeeeeeee

NuSaNa NoSa 91 berkata...

blog keen la camtu.. xbest.. huhu~ T_T

Still alive berkata...

huhu..betol2..
like!!~~~

Bigdaddyz berkata...

betul tu nak mintak freaky belanja makan malam ...haha!

kiz berkata...

camner nak buat entry ni..tolong tolong huhuhu

zarulfarhana berkata...

ok2...

 
Related Posts with Thumbnails