Ahad, 19 Jun 2011

Kebetulan Berlaku

Tadi aku ada buat entri pasal dialog bersama Heliza yang aku saja nak syok sendiri. Topik dalam dialog tu mengenai sotong dan lepas zohor tadi, bila aku skodeng kat dapur, aku nampak lauk sotong masak merah. Serius aku tak tipu pun. Try tengok gambar kat bawah ni.. :D

Gilee ah buat entri pasal sotong masak merah, terus ada lauk sotong kat dapur. Ermm esok nak buat entri pasal makanan ape pula ye. Oh ya ni la favourite makanan aku, sotong masak merah. Tapi sotong sangat mahal sekarang, banyak tu dah Rm14..

p/s : Terima kasih mak sebab masak lauk favourite hari ni :D
Comments
21 Comments

21 ulasan:

sergeant keroro berkata...

mak ko tahu ko mengidam ni, haha XD

aku pon suka, ko buat aku rase lapor balik :P

Syuxer berkata...

perghhh masin sungguh tulisan bro neh..:)

sedap ar ko makan pasni bro..:)

kotak bulat berkata...

hehehe... trus dpt sotong ek.. pasni tulis mknn sedap2 tau.. :P

Kei Seichi berkata...

waa..hari2 tulis pasal makanan pastu tengok kat dapur terus ade..
memang heaven! haha...

syarifahsidrus berkata...

lepas ni sebut apa pun dah ada atas meja..untunglaa..hhaa

Siti Arfah berkata...

Emm sedpnye ! Lme x mkn stong . Em stong mmg mhl skg . Uhu. Tp xpe, sedpp . hehe

Lieyda berkata...

aduh meleleh liur tgk sotong tuu

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

mak ada baca blog kot :)

cucu umie berkata...

hahaah...termakbul plak hajat hang nak makan sotong merah tukan..huhu

ieyza afieyna berkata...

feveret sotong xpe..
jgn jadi sotong sudah,,hee

..esok wat entry pasal ketam plak k :P

nawal addina berkata...

err , best ek ?

hehe . tak mkn lauk tu -.-

diana berkata...

akak lebih suka ketam dari sotong..
sotong liat..

Aman Ibrahim berkata...

suke siput and lala~

Bigdaddyz berkata...

sedap tu kalau makan tampa henti...

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

wah! dah lame nih tak makan sotong..:P

yatie Awang berkata...

sedap tu...tapi kakak tak makan sotong..sedih ni...

EiZaRaZiErYa berkata...

wah~ sedap nye~ zie pon fav sotong~ dlu penh sebuln pose~ sebuln penuh tu mkn smbal sotong...xkire buke or sahur~ ehehe...dah lme xmkn sotong~ (tipuu~ bwu pg td..mkn~) hehhe..wink3 >_<

mas saari berkata...

akak ingat freaky yang masak...hehehe

noona berkata...

sedap kot huhuhu nak jugak

Bella Bell berkata...

sedapnya.... perghhh... lapar T.Tv

syrupmasin berkata...

waaa..sedappp..

 
Related Posts with Thumbnails