Sabtu, 11 Jun 2011

Kategori Entri Blog

Entri Pening
========

Aku nak jadi kurus tapi aku malas bersenam. Bila malas bersenam, badan aku pon makin gemuk. Bila dah jadi gemuk, aku jadi sedih dan frust. Bila sedih dan frust, aku makan dengan banyak. Bila makan banyak, badan aku jadi gemok. Bila badan gemuk, aku jadi frust dan sedih. He he dah la tulis banyak kali, kang tak pasal-pasal dapat penyakit free daripada pembaca semua. ( Aku suka yang ini )

Entri Mengada
=========

Petunk ni itew asew nak mam cendol pulut kat kedai depan umah kitew. Cendol pulut diew shangat shedap tau. asew cendol pulut diew shangat manis dan berkrim. Tiap petang pas alek dari skola itew selalu singgah kedai diew untuk mam cendol pulut. Kadunk2 tu itew biase mam dgn tawan2 sekolah tapi skunk ni an cuti sekolah jadi itew terpaksa la mam sowang2. Ha Ha Ha

Entri Show Off
=========

Hari ni masa aku balik rumah, aku sangat terkejut kerana depan pintu rumah aku tu ada kereta Mercedes Benz. Aku pun cepat2 la masuk dalam rumah tanya tu kereta sape. Ayah aku cakap tu kereta sempena befday aku yang ke 20. Aauuuww terima kasih banyak2 dady. Jap lagi aku nak pergi jalan2 dengan Mercedes Benz aku ni dan kalau boleh nak singgah Mid Valley untuk beli Iphone dan juga Apple Macbook.

Entri Emo
======

Woi betina !!!, kalau ko rasa dah hebat sangat nak rampas pakwe aku, mari la langkah mayat aku dulu. Dah la tak tahu malu lepas tu duk gedik2 pulak dengan pakwe aku. Ape takde dasar malu dah ke kat muke kau hah ? Kesian ko kan, dah gersang sangat sampai pakwe orang pun kau nak kebas.

p/s : Masa aku taip, semua idea dalam entri ni datang serentak. So tulis je la :D
Comments
20 Comments

20 ulasan:

EiZaRaZiErYa berkata...

ahahhaa..klaka pulak dah~ wink3 >_<

sergeant keroro berkata...

hahaha, nice bro! XD

Kei Seichi berkata...

aku jadi makin gemuk bace entry yg 1st tu..hahaha..
itew...itew..itew..itew nak cekeh palew owg yang tulish entwy macam tu..hahaha

Fay berkata...

baca yang entri mengada tu pun terikut2 mengada jugakk.. hahahh

syaz@rozelt berkata...

haha..nice..x tahan yg entry show off tu..

kiz berkata...

dah faham cikgu..

waN Mohd Salim berkata...

hahaha entry gile x de pulak

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

wow ! hebakkk . suka entri . bhahahaaa .. tapi Tia takde pun salah satunya ? hahaa ;P

Amiirah-Cassan berkata...

pembaca pening baca entri mengada . hahaha

suha berkata...

stress!!

mana 1 kategori entry cik suha ni?adeih

(^_^)

dreamygirl berkata...

hahahaha..entri mengada ni.bahasa dia menjadi ikutan orang muda sekarang especially..cube cek bahasa kat sms tu..xsah kalo xde huruf w-apew,bowink,kowang,gewam,mawah..
adoi..pelat habes..berbelit2 lidah ni nak menyebut..hu3

dreamygirl berkata...

bukan perempuan je..lelaki pon ade..hu3 =p

JR Online berkata...

Kalau nak tengok entri boring datang ke blog JR...huhuhu

syaimz berkata...

aku punya entry yang hebat.haha

chemay berkata...

semuanya nye jenis entry yang chemay menyampah
-.-

Salbiah Zakeri berkata...

haha..best bestt :)

Syuxer berkata...

hahaha nice idea bro..yang ngada tuh kalau laki yang wat..aku rasa nak sula je..heheh..

aku x suka huruf w kat hujung sekali cam itew makaw nasiw..rasa nak lempang je hahaha

Bigdaddyz berkata...

entry ke2...hehe kena baca 2ke3 kali baru paham....kalau tidak langsung tak paham2...

kiwi berkata...

haha realiti blogger kita tu :))

liyana berkata...

haha..nice entri..

 
Related Posts with Thumbnails