Sabtu, 25 Jun 2011

Kanak-Kanak Sekarang

Sekarang ni bunyi berperang dan mengebom dalam rumah dah berkurang berbanding waktu maghrib tadi kerana budak2 nakal sudah kepenatan dan ada yang dah masuk tidur. Aku juga dapat merasa ketenangan bila budak2 nakal dah penat dan tidur. Huhh !! aku dulu takde nakal macam mereka. Mak aku kata aku sangat baik dan nerd je masa kecil.
http://www.laymark.com/i/o/06.gif

Haa aku dah start cerita zaman kanak2 daaa. ehem zaman kanak2 aku takde la menarik sangat kerana aku jenis yang tak suka bergaul dengan kanak2 lain dan aku sangat nerd tahap penakut nak mampus. Bila jumpa dengan orang yang tak dikenali je terus menyorok belakang mak dan tak mahu pandang muka orang tak dikenali tu.

Tapi itu masa zaman aku kanak2. Sekarang ni aku tengok kanak2 sangat aktif dan mudah bergaul dengan semua orang. Orang suruh datang sini, dia datang sini. Suruh makan, dia makan. suruh tidur, dia pergi bermain lepas tu mula la kena marah dengan mak dan ayah.

p/s : Rupanya aku sangat pelik masa kanak2 kerana seorang pendiam dan nerd terlampau =_=
Comments
15 Comments

15 ulasan:

ADEEYA berkata...

kids nowdays very the cheeky one tp adorable :D

diana berkata...

akak masa kecik2 dulu tak suka orang datang umah..
malu..
heheh

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaa . samaa . sama jugak macam kak Diana . tak mau orang datang rumah . hehe :)

kotak bulat berkata...

err..dulu kb masa kcik tak tkut org..ni bile ad besa, jd pemalu lak dgn org..hehehe

elynn aiza ♥ berkata...

haha.. klo mcm lynn.. lynn mse kcik2 dlu kuat nagis! x leh kne usik.. haha.. btw, bw here.. lme x komen kt sni.. x smpt nk bw.. huhu..

sergeant keroro berkata...

hehe, aku terbalik. dulu peramah, sekarang pendiam XD

bungaitucantik berkata...

dlu yana pon takot ngan orang, asik pegang kaki mak jer~mak nak g toilet pon yana ikut ckali..haha

Amiirah-Cassan berkata...

kita sama !!! haha saya pon budak baek je mase kecik2 dulu hihi adik saya sekarang ni hyperaktif lak . hahaha

nawal addina berkata...

haha , nawal dulu hyperactive gi-la tau ! -.-'

skg je reti duk diam . hee ~

Syuxer berkata...

zaman2 kanak,ramai yang tak indah..tapi x mengapa..janji bro budak baik..:)

Addin berkata...

kanak kanak zaman sekarang dah advanced ;)

dyanne berkata...

hahaha bagus la jadik nerd, senang mak ayah nak jaga kan..sejuk hati ibu mengandung.muahahah~ ^^

cucu umie berkata...

kehkeh..ayie mase kecik2 agk terjal lol..sellu kena denda dengan ayah sampai kena hnejut ketampi..lala

Cik Teddy berkata...

cik takut budak2..

Kei Seichi berkata...

nenek aku cakap dulu mase kecik, jaga 10 orang macam aku lagi senang dari jage sorang macam adik aku..haha...sebab aku senyap je..aku cool dari kecik lagi..hahahaha..

 
Related Posts with Thumbnails