Khamis, 16 Jun 2011

Jom request doodle PERCUMA

Ada orang nak bagi Doodle percuma. ha ha aku sendiri pun tak tahu Doodle tu ape benda tapi sebab ada orang tag, jadi join je la.

Untuk info klik SINI .

Aku nak Doodle yang bertudung dan sopan. Mesti nampak comel kan ? ha ha
Comments
10 Comments

10 ulasan:

waN Mohd Salim berkata...

huhuhuhhuhu dodle tu hape yeeeeeeee hahaha x reti la

GaRy™ berkata...

alahai...kiutnyer doodle yang ko nak yer... hahaha

p/s : baru selesai urus adik aq masuk asrama.. akan usahakan 'projek' kita secepat mungkin... ko stil semangat ke?...

Freaky berkata...

ps : haha aku pon x tau ape tu doodle.

gary : aku masih semangat tapi plot tu aku post kat cni

comot's berkata...

Done with folow :) hit me back http://fahmizzudin.blogspot.com/

sergeant keroro berkata...

hehe, nak jugak lah :P

Syuxer berkata...

doodle?dah cam noodle plak hahaha

RepublicAku berkata...

apakah ?...keh3

Azie Azra berkata...

doodle tu kite versi kartun. kot lah. aippp! ade plak nak doodle pompuan! hehe. nak join gk eh eh

cucu umie berkata...

hehe..ayie tak thu apa itu doodles..haha tpy apcal hang mintk yg muslimah punye..nk bg saper tu..hoho

NuSaNa NoSa 91 berkata...

amende doodle tu?? keen tau google je.. =.="

 
Related Posts with Thumbnails