Jumaat, 3 Jun 2011

Jangan Bincang Dengan Lelaki

Seperti yang anda semua tengok tajuk diatas, mengenai perkara yang tidak boleh dan dinasihatkan jangan bincang dengan lelaki. Kalau bincang atau sebut juga sewaktu anda sedang berbual dengan lelaki, silap hari bulan anda akan dibenci atau lebih teruk anda mungkin dibelasah oleh lelaki. huhuhu takde la sampai dibelasah tapi mungkin akan menyebabkan lelaki sangat marah dan bengang.

http://www.laymark.com/i/o/23.gif

1. Jangan buat lelaki patah semangat terhadap suatu pekerjaan atau perkara yang mereka lakukan. Kalau lelaki ada masalah, cuba hulurkan bantuan

2.
Jangan cerita tentang keburukan kawan baik lelaki tu. Bagi lelaki kawan tu lagi penting daripada kekasih tau

3.
kalau pendapatan anda lebih tinggi dari lelaki. Jangan cuba memperbesarkan perkara tu . Nanti lelaki akan tersinggung

4.
Jangan cerita tentang lelaki lain yang dalam diam-diam mencintai korang.

5. Bila jumpa dengan ex atau kawan lama lelaki. Tak payah terlalu ghairah bercerita perasaan tu kat si dia

6.
Penceraian. Memang satu perkataan yang lelaki sangat tak boleh dengar.

7.
mencemuh dan membenci ibu si lelaki tersebut.. yang ni paling pantang

8. Menceritakan pengalaman curang dengan lelaki lain.

9. Jangan membandingkan dia dulu dengan sekarang, terutama sekali mengenai kegagahannya.

p/s : Esok nak buat apa ye ? Ermm masih tade idea untuk esok.
Comments
23 Comments

23 ulasan:

NuSaNa NoSa 91 berkata...

jgn tanya sal rahsia dia.. dia xsuke.. huhu~ T_T

miss.Addin berkata...

lelaki sensitif ek ?

JR Online berkata...

Puji tentang kegagahan & ke macho an lelaki itu, itu memang dia suka..huhuhu...

cucu umie berkata...

i like that..hehe serius memang betol apa yang hang ckap kan itu..hehe

Noor Idayu binti Azmi berkata...

oo, patut la aku puu.. opss, secret2 :P

sergeant keroro berkata...

betol tu!! XD

Nohtakh ujan berkata...

lelaki ada 9 akal.1 nafsu.itu lah rahsia lelaki.

^baju kurung^ berkata...

kalo psal kawen, laki suke la kan3??

Emilia Emira berkata...

sensetip juga lelaki neh ek..ingtkn pompuan jea..haha

ADEEYA berkata...

I know righttt -.-

diana berkata...

rasa macam nak buat je entry pasal no 2 tu...

Bui Idzra Ryn berkata...

lelaki ni rupa jer macho kan,tapi dlm ati ader taman..cuma taknak ngaku sbb ego..hehehe..

nawal addina berkata...

lelaki ego !! :)

Cik Fia berkata...

esok masak2 la eh.. :)

mOon jOhari berkata...

lelaki ssh nak dmengerti....

teha berkata...

macam2 gak rupe-rupenye budak laki nie.. hahaha !

fyna berkata...

owh...br taw..
huhuhu..
;)

Firdnurjue berkata...

setuju semuanya..muahahahaha

penaberkala berkata...

perempuan wajib baca entri ni,haha
walaupun hanya 9, tapi hampir kesemua dh ni rasanya

Tanpa Nama berkata...

Hola,

La idea estupendo, mantengo.
http://easyddl.cz.cc/
Boldy

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

salam..jangan tak baca blog ini... jangan tak baca... jangan lupa update

kemboja berkata...

haha gud info.. terutama kpd isteri2 dn bakal isteri jgn ler dok p cerita yg bkn2 pasal famili dia. lantak la dorang nak tungging terbalik ka, jgn sekali2 masuk campur.. menantu tetap menantu okey..

Cik TeN10 berkata...

silent.. tu yg buatkan ssh sgt org pmpuan nak faham lelaki.. muka monyok je.. bila ditanya kenapa senyap je.. dh tu.. mcm mna nk tlg ?.. mcm cakap ngn tunggul kayu je.. agk geram laa..

 
Related Posts with Thumbnails