Isnin, 20 Jun 2011

Holiday Trip

Lepas isyak jap lagi, nak pergi ke stesen bas untuk cari tiket ke Raub kerana kawan aku ajak ke rumah dia. Dia ni kawan sebilik masa matrik dulu dan memang kami sangat rapat sampaikan kalau hari takde kelas atau kelas dah habis, memang lepak dengan dia je. Dah 3 tahun tak jumpa dengan dia, agak-agak macam mana la rupa dia sekarang.

Rupa aku sudah tentu la makin gemuk berbanding zaman matrik dulu. Masuk Universiti jadi kuat makan tapi belajar tak kuat mana pun. Ha ha ha. Biasa la duit banyak, jadi belanja untuk makan la. Nak belanja ikot pakaian rasa tak berbaloi sangat kerana aku jenis pakai sesuatu yang simple je.


Kalau ada tiket, esok pagi atau petang aku dah boleh bertolak ke Raub, Pahang dan dalam masa 2 hari aku kat sana, dia akan bawa aku pergi jalan2 ke tempat yang menarik. Dah sebulan lebih duduk kat rumah, harap2 ada la tiket jap lagi. Boleh la aku luangkan masa kat rumah kawan dan pergi jalan2 ke KL.

p/s : Dah 3 tahun tak pergi KL =_=
Comments
21 Comments

21 ulasan:

Hishyamuddin berkata...

frust gila lau xdop tiket..hahhaa

zety madu berkata...

pegi raub jgn lupe singgah umah mona fendi bunuh datuk mazlan smbil mandi dekat pulau chekas dan lata jarum..
ekekekke..

Fay berkata...

singgah la umah fay kat temerloh.. keke ;p

kiwi berkata...

mai la kl, hehe :)

Lieyda berkata...

best nya bercuti.err firdaus org mne ye?

nawal addina berkata...

haha , nawal pon dah lama tak turun KL . fmly sibok -.-

syrupmasin berkata...

waa..slmt jalan2 :)

Fathiah Hamim berkata...

err jap2. konpius. bertolak dari raub ke pahang? tapi jalan kat kl? O.o

sergeant keroro berkata...

sama lah kita, duit habis untuk makan jek :P

aku pon lama tak turun KL, bila la dapat gi.

Freaky berkata...

lieyda : org ganung

hehe nak singgah umah sape la gamaknya :D

erniemusliana berkata...

ehem. can singgah at my house & meet my parents. lalalalaa~

btw, bole jd ur tour guide :P

noona berkata...

tol to makan lagi penting huhuhuhu
travel time best kot

Syuxer berkata...

hati2 jumpa temulak kat KL tuh hahah..;p

pe2 pun hepi holiday..:)

anismelon berkata...

na ikot pg oliday..heeee..take care yup and enjoy ur oliday..

uglyduck berkata...

boleh la lawat ak jap pasg umh mertua..ops.bakal..=p

cucu umie berkata...

perghhh...nak berjalan 2 tu..harap2 ad ah ap2 buah tgn untuk orang dekt sini..kuikui

kiz berkata...

selamat bercuti..jgn lupa update gambar menarik nanti..

Cikgu Fikri berkata...

wah..
RAUB?
huhuhuh..
taun lepas aku ada kursus Biro Tata Negara kat cemerkau raub..huuhhuh :)

NuSaNa NoSa 91 berkata...

jd kuat mkn sbb bahagia ke freaky?? hihiii~ ^_^

JR Online berkata...

Kalau tak ada tiket jalan kaki pun boleh juga, bukan lama pun, 7 hari sampailah ke KL....

suha berkata...

sila dtg melawat cik suha di nilai (^_^)

 
Related Posts with Thumbnails