Khamis, 23 Jun 2011

Holiday Trip End

Tengah hari tadi aku pergi mandi air terjun kat raub ni. Kawasan tu dekat je dengan rumah mona fendi dan kawan aku duk saiko ada mona fendi kat kawasan air terjun. Bila sebut pasal Mona Fendi, agak seram juga kawasan tu. Rumah mona fendi pun tak nampak sangat sebab dah dilindungi oleh semak samun.

http://www.laymark.com/i/o/118.gif

Malam ni pula aku dah kena bertolak balik ke Besut. Naik kat stesen bas lama raub pada pukul 11 malam dan insyaAllah akan sampai di Besut pada jam 5 atau 6 pagi. Holiday Trip dah habis buat masa ni. Masa untuk rehat pula di rumah :D

p/s : Ya Allah, semoga Muhammad Firdaus b Abu Bakar selamat dalam perjalanan pulang ke Besut.
Comments
6 Comments

6 ulasan:

Fay berkata...

semoga selamat sampai :D

sergeant keroro berkata...

selamat bertolak XD

semoga selamat sampai :)

dyanne berkata...

ohh moga selamat semua la..hoho

suha berkata...

cik suha akan berada di besut pd 9/7 lalalala (^_^)



cant wait!

cucu umie berkata...

dah bis mase hang untuk enjoy2..cept balik banyk keje yg menanti.hehe

NuSaNa NoSa 91 berkata...

semoga slmt smpai ke rumah, freaky~~ ^_^

 
Related Posts with Thumbnails