Ahad, 26 Jun 2011

Hensem kali ke 2

Hari tu masa nak datang Kuantan, aku dah rasa hensem berada atas kereta. Petang ni untuk kali ke 2 aku rasa hensem lagi kerana berada dalam kereta menuju pulang ke Besut, Terengganu.

Kenapa aku rasa hensem ? Sebab bengang kena tempuhi perjalanan selama 5 jam untuk sampai ke rumah. 5 jam duduk dalam kereta rasa kejang bontot dan makin lebar bontot yang bulat ni.

Ok la aku takleh menaip sangat dalam kereta, kang tak pasal-pasal jadi pening lepas tu muntah. Bila aku muntah, aku rasa sangat loya. Bila aku loya, aku muntah lagi. Lepas muntah, aku jadi loya balik dan pastu aku muntah lagi.. Entah berapa kali nak muntah pun tak tahu.

p/s : Terasa hensem berada dalam kereta untuk jangka masa 5 jam + kejang bontot :D
Comments
18 Comments

18 ulasan:

i'm ezza haniza berkata...

kau sgttlahhhhhh ncemmmmmmmmm

suha berkata...

hensem tu ape?



(^_^)

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaa . kita sama oke . cepat sangat pening bila dalam keta dan jalan jauh tu ..

ashafanie berkata...

hahaha..hensem sgt la g2 nyer..xleh jalan jauh la cm tu..hihi

sergeant keroro berkata...

kejang bontot T.T

Bella Bell berkata...

ha?? besut, terengganu? ehhhh.. saya belajar kat situ.. hahaha!!~


semoga selamat sampai.. huhuu~~~

emeera asnary berkata...

hensem nyeee kaw bila kaw muntahhh *uwekkkkk,, nah sebaldi !

GaRy™ berkata...

ui... bleh lagi ko menaip yer~.. kalau aq, dah lama mabuk~..

Syuxer berkata...

oerghh bontot kejang..kena berurut neh hahahah..

cucu umie berkata...

relax ah bro..5jam jer..jgn loya2 yer..hehe

Bro ahmad berkata...

hati2 memandu bro..5 jam kalau bro boleh tahan lagi...boleh berhenti rehat..

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

haha..kejang bontot..? pergi massage..toink2.. :P

Qaseh Qhaleef berkata...

hahaha~
kejang pungkok yurp...
pasni rendam dlm air panas keyh....

kiz berkata...

selamat kembali..semoga sampai destinasi

Kei Seichi berkata...

kejang bontot...sangat tak best...

Cik Teddy berkata...

haha..muntah la smpai hbis isi perut..
btw abg freaky,keroro suruh tanye abg freaky ape tu nyan cat..ape arr..
nyan cat tu pe ek?

Freaky berkata...

tedy : nyan cat adalah kucing yang nyanyi nyan nyan nyan nyan banyak kali

Mawar Berduri berkata...

weii.. orang pening dulu, baru loya, baru muntah...

hmm.. ko mengandung ker?

 
Related Posts with Thumbnails