Sunday, June 19, 2011

Heliza Helmi + Budak Gemok

Sedang sibuk aku melayari Facebook tiba2 ternampak gambar seorang perempuan memegang bayi. Berdasarkan nama yang tertera, itu nama Heliza Helmi. Oh artis kesukaan aku sedang memegang baby siapakah itu ? Jadi aku cepat2 pergi ke page Heliza Helmi untuk tengok dengan lebih jelas lagi gambar itu.

Alahai comelnya gambar Heliza pegang baby tu. baby tu pun kelihatan sangat montel dan berisi membuatkan aku geram nak cubit pipi dia. Haa memandangkan Nora Elena dan Seth tan dah habis, jadi lain kali kalau aku nak buat cerita rekaan boleh la masukkan watak Heliza juga. Aku kalau bab cerita rekaan ni memang kreatif...

p/s : Bile la nak dapat peluang berborak bersama Heliza ni... haihh =_=
Comments
15 Comments

15 comments:

cucu umie said...

ayie minat heliza juga..arghhh serius suka gaya dia..lembut shje begitu and comel lg..hahaha

NuSaNa NoSa 91 said...

haiii~ sy helikeen.. hihii~ ^_^

dah cam helikopter la plak bbila baca.. =.="

bungaitucantik said...

yana pon suker tgok heliza neh..comey lah dye kan!sweeett..

sergeant keroro said...

heliza aku punye, hehe

helikeen pon aku nak, boleh??

kuota ada 4 :P

kiwi said...

heliza ke tu, hehe lain pulak muka dia. apa2 pun, heliza tetap cute

Freaky said...

ko memang tamak keroro. hahaha

.fariza. said...

heliza coommmmeeeiii.

syaimz said...

HELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZAHELIZA

Andrik McVean said...

gemuknya baby tuh..very cute

kiz said...

semua nak heliza..abis aku apa yg dapat?

GaRy™ said...

heliza kawan kakak aq bro.. haha... aq ingat lagi masa juara lagu hari tuh.. dia sms kakak aq suruh bukak tv tengok dy perform...
cayalah kakak aq..

safiah sokher said...

suka heliza.and suka status2 fb dia :)

AesyaZealous said...

gemuknye budak tu..rasa nak lempang skali..haha

Siti Safiyyah said...

suka tengok cara dia bertudung.. comelllll :D

nurAMALLINA said...

Geram kat baby tuuu!

 
Related Posts with Thumbnails