Isnin, 27 Jun 2011

Header Perasan

Header siapa pulak yang perasan ni ? Perghh memang tak malu betol buat header macam ni pastu letak kat blog. Ha ha sebenarnya takde siapa pun yang aku maksudkan. Aku cadang nak minta pertolongan untuk buat header yang baru yang ada gambar aku kat header tu. Ehem nak syok sendiri sekali sekala. :)

Kalau ikutkan idea, mahu letak gambar ni kat sebelah kanan dan sebelah kiri ada tulis Firdaus Life.. " Firdaus " kat atas dan " Life " kat bawah macam dalam header sekarang ni. Aaaa lepas tu nak kasi transparent kat background header tu supaya ngam dengan kaler purple blog ni..

Agak2 ada tak yang sudi buat header untuk aku ?

p/s : Alaaaa kasi la can untuk aku nak syok sendiri =_=
Comments
16 Comments

16 ulasan:

Alya Esprézzo berkata...

hahahahaha..letak jelaa, kau kan cutee! :P

syaz@rozelt berkata...

hehe..dulu ade orang buatkan header tu..suh la org tue tolong lg..hehe

anismelon berkata...

salu pompan yg dpt header free.sape sape tolong la freaky nie plak wat kan header ade pic dye..t dye kempunan..hehehe..

aah..freaky cute..hehe..

sergeant keroro berkata...

aku boleh try, esok siap? amacam?? lau nak cakap, hehe XD

Bui Idzra Ryn berkata...

kalau bui pandai bui boleh buatkan..hihi..tp header bui pun org buatkan...

syarifahsidrus berkata...

baru glamer ada gambar~~huahahaa

Qaseh Qhaleef berkata...

sekali sekala show off...
tak sala....
hahahaaa

mas saari berkata...

nak buat header baru ek??

Cik Teddy berkata...

waah..msti co0l nnti..wee~

cucu umie berkata...

i will try it...by the way simple jeah ayie buat..hoho

kiz berkata...

den tak pandai buek Fir..header aku pun caca marba ja..huhu

Sal Saari berkata...

huhuhu..tak dapet nak nolongggg..

Amiirah-Cassan berkata...

hehehe saya boleh buat , tapi girly2 kang , tak tanggung ! ,hehehe

harrazdani berkata...

apa lagi bro....hubungi wancikgumuzik...insyaallah berpuas hati..;)

HAFIZAL berkata...

buat lah dulu...baru kitaorg komen nanti

Siti Safiyyah berkata...

ehhhh macam enset ss dulu! erk tetiba. XD

 
Related Posts with Thumbnails