Khamis, 9 Jun 2011

Google Boleh Main Gitar



Sebelum baca entri di bawah, apa kata anda lawat dulu senarai blog yang terbaru. Baru siap tengah hari tadi.. Klik SINI .

http://www.laymark.com/i/o/105.gif

Dah tengok web Google.. Haa ada nampak gambar yang pelik macam kat bawah kan ?
Kalau nak tahu lebih lanjut ape benda tu, cube bawak mouse ke tali yang panjang tu dan main kat sekitar tu. Tak perlu klik apa-apa pun. Anda akan dengar alunan bunyi gitar apabila mouse lalu kat tali tersebut. Tak percaya ? try la pergi ke Google. Ha Ha Ha

p/s : Pandai juga ye aku goreng gitar Google
Comments
12 Comments

12 ulasan:

Ummi Alesya Sofea berkata...

ngeh3... :) kelasss gituw!

syaimz berkata...

sangat kool! siapa reti main guitae yek? aku sedang belajar ni.nak carik tutor.hoho~

tikin berkata...

kene try nih..nk dgr bnyi cmane..haha

Syuk Ry berkata...

best dow gitar dier.. huhu..
NEW MOZILLA AURORA and MOZILLA NIGHTLY !!

misyamissyou berkata...

hoho! dah puas dh main td..hhehe

waN Mohd Salim berkata...

nak pi main sat hahaha

sergeant keroro berkata...

BARU BALIK,GI MAIN TERUS. HAHA

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

bhahaaa . Tia dah cuba tadi .. yaaa , kasi panggang dia . hehee ..

nawal addina berkata...

kelas dowh !! nak g maen laa ^^

GaRy™ berkata...

kool giler la... kagum aq kat syarikat google ni... kretif habis!! thumb up for google..
projek kita, otw, aq tengah usaha gak ni..hehe..ssshhhhhh...

Freaky berkata...

oh orait gary...

NeNeK sAyHa berkata...

terbaekkkk!!hahahahhahahaahahahahahahaha:):)
bile nenek petik2 dh jadi mcm lagu sarawak!hahahaaahahhahahahahaha...lagu orang iban :)

 
Related Posts with Thumbnails