Isnin, 20 Jun 2011

Gila Banyak =_=

Selamat tengah hari semua. Ni baru je bangun daripada tidur selama 3 jam dan bila bangun, Alhamdulillah dah berkurang sangat2 sakit gigi ni cuma yang bengkak je tak hilang lagi. Bila bangun daripada tidur, terus basuh muka dan mengadap laptop. Oh jumlah follower bertambah. Terima kasih banyak2 kerana sudi follow :)

Lepas tu aku biasanya akan balas balik kunjungan dan follow mereka. Bila tekan gambar untuk nak dapatkan link, Tu dia yang muncul 3,4, dan 5 pun ada. He he ape yang muncul sebenarnya ? Link blog yang muncul. Maksud aku satu orang tu ada sampai 3 / 4 / 5 blog. Yang 4 dan 5 blog tu sangat jarang jumpa tapi memang aku pernah jumpa.
http://www.laymark.com/i/o/59.gif

Aku pon cek semua 5 blog yang ada, nak skodeng juga ape yang ada di setiap 1 blog :

1. Blog Segmen / Give Away
2. Blog Peribadi
3. Blog artis yang diminati
4. Blog shoping, beli ape hari ni dan esok
5. Blog bersama Pakwe, kongsi blog la maknanye.

Ha ha dasyat kan ? biasanya yang selalu jumpa seorang tu ada 1 atau 2 dan kadang2 3 blog je. Ni sampai 5 blog. Macam mana nak urus semua aku pun tak tahu. Kalau aku terus pening sebab tak terkejar untuk jaga 5 blog.

p/s : Eh itu kan blog dia, suka hati dia la Firdaus oit. Sibuk je ko nak ambil tahu.
Comments
17 Comments

17 ulasan:

ashafanie berkata...

sekarang layan blog..sambil fb di anak tirikan,..uhuk

sergeant keroro berkata...

haha, banyak betul. aku satu ni pon dah tak terlayan XD

syarifahsidrus berkata...

wah, satu pun dah tak terupdate...hahhaa

Anyez Nasri ツ berkata...

dorng suka blog bnyak-bnyak . dikhaskan utk mcam abng firdaus cakap tulah . hihi .

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaa . pening2 :) tambah pening le lepas ni ..

yatie Awang berkata...

dia tengah semangat nak berblog tu...biarlah hihi

Qaseh Qhaleef berkata...

gile banyak tu...msti otak die bergeliga n tangan die banyak...tu yg ade 5 skali tu.....
huhuukz....
encik firdaus sila la pergi ke klinik gigi yurp.....

kiz berkata...

aku pun dua blog je..tapi satu je update banyak kali sehari..satu lagi lebih kureng untuk mingguan je..blog jiwa2..haha

Syuxer berkata...

perghhh aku respek kat dia..:)..memang dia neh hantu blogger..aku pun tak terkejar masa manage 2 blog tuh huhu

HAFIZAL berkata...

perh sampai 5 blog...biar betul

ieyza afieyna berkata...

ieyza ada satu blog ja..

satu2 nie la blog kesyangan ieyza.. hee ;)

Bui Idzra Ryn berkata...

bui ada 3 blog sekarang..tp nak tutup satu..tggl 2 jer,cukuplah..hehe..

Kei Seichi berkata...

buat koleksi la tu rasenye..haha..

mas saari berkata...

mak ooii...byknya blog!
akak ada 2 blog je..hehehe

Bro ahmad berkata...

otai blog tu...XD
ada satu blog je otak dah blank
ni sampai 5...gila hebak...respek..ooo
ada dua guna satu je
yang satu sorok hahaha...:)

cucu umie berkata...

ayie pernah jumpa and then sampai kelir nak follow blog yang mane satu nie..haah tpy sellu cari yg diorng update sellu lol

NuSaNa NoSa 91 berkata...

satu blog pon keen jrg update.. apatah lg klu byk2.. =.=

 
Related Posts with Thumbnails