Khamis, 9 Jun 2011

Perasaan :)

Esok merupakan senarai blog yang terakhir. Akhirnya nak habis juga aku promote blog yang join segmen hari tu. Senarai yang baru untuk malam ni dah keluar. Jadi apa kata anda terjah dan follow mereka di sini .

http://www.laymark.com/i/o/99.gif

Terharu ? Sedih ? Semua ada apabila aku baca satu entri ni. Aku tahu bukan semua dapat capai macam dia ni tapi aku hanya nak ucap terima kasih banyak2 diatas sokongan yang padu daripada dia dan 116 blog lagi. Gembira ? sudah tentu aku sangat gembira bila dapat bantu orang dan buat orang gembira juga. Bangga ? Tak pernah aku rasa begitu kerana matlamat sebenar aku masih jauh dan mungkin hanya sekadar matlamat sahaja.

Kenapa aku emo ? takde emo pun cuma perasaan yang aku tulis diatas aku alami semalam apabila baca 1 entri ni. Malam ni saja aku nak kongsi apa yang aku baca semalam tu. Tekan bawah ye :


p/s : Terima kasih banyak2 kepada semua yang terlibat :)

Comments
7 Comments

7 ulasan:

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

jeles .. segmen firdaus sudah berjaya mencapai matlamatnya .. clap2 ;)

Jom Buat Gambar Transparent

kiz berkata...

usaha mu di hargai..

Lieyda berkata...

terima kaseh kpd firdaus jua :)

ieda berkata...

bila nak review umah akak ekkeke .. sowi lah dikk lately nie blur sikit .. x paham segmen2 org huwaaaa

sergeant keroro berkata...

best bro, best bro!!

p/s : lau ko tengok maharaja lawak ko mesti paham XD

cucu umie berkata...

thnkx daus..hehe ayie pon dpt knal ngn bpe2 orng wlopon xjaoin..hehe

kiwi berkata...

eh tak perasan entri ni. hehe kiwi pn tak sangka boleh capai 100 follower, kurang dari seminggu. tahnks en. firdaus :)

p/s: kenapa sedih pulak?

 
Related Posts with Thumbnails