Rabu, 15 Jun 2011

Entri Waktu Pagi

Selamat Pagi. Waktu awal pagi dah melantak nasi bungkus dan teh tarik yang mak buat. Perrgghh memang best rasanya dan lepas habis makan rasa nak berguling-guling di atas katil yang lembut. Bila guling2 mesti la kena tidur sekali. Ehh tak boleh buat macam tu nanti badan makin naik macam bola.

Bila badan makin naik, aku jadi sedih. Bila aku sedih, aku akan makan dengan banyak untuk hilangkan kesedihan. Bila aku makan banyak, aku cepat mengantuk. Bila aku mengantuk, aku kena tidur. Bila aku tidur, badan aku makin naik. Bila badan makin naik, aku jadi sedih semula. ha ha ha sampai ke sudah duk putar ayat yang sama.
Perghh nasi lauk daging goreng... menu utama sarapan pagi.

MHI duk cakap pasal Along dan ada temu ramah bersama mangsa along. Aduss Pinjam 30 ribu tapi kena bayar balik 50 ribu. Bunga pinjaman naik sampai 20 ribu. PTPTN takde naik bunga sampai puluh ribu. Harap2 lepas ni takde la yang duk pinjam dengan Along lepas dengar temu bual daripada mangsa Along tu.

p/s : Lepas ni kena vaccuum bilik emak, susun buku yang berselerak, sapu lantai dan zzzzzzzzzzz


Comments
13 Comments

13 ulasan:

Aman Ibrahim berkata...

pergh! nampak sedap jer nasi tuh..
order satu bleh?

waN Mohd Salim berkata...

hoiiiii kau buat aku lapar

teynteyn the doll berkata...

sodappppnyeee blanje satu=)

EYFAalias berkata...

taknak mtk belanja. nk mintak suap sikit. boleh? ahhahaa. sama lah kita. makan tido je keja. pastu badan naik mula la bising. ahhaaa

mas saari berkata...

wahhhh...heavynya sarapan pagi!
akak breakfast biskut kering cicah teh o panas je...hehehee

anismelon berkata...

wah..semangat makan pg nie..tp cam sodap je..ngeee..

kalo PTPTN naik bunge..along jgk yg dicari t tok wat pinjaman..wee..:p

JR Online berkata...

Ini betul2 kes makan tidur, kalau amalkan macam ni dua bulan lagi, insyaallah nanti naiklah lagi 15 kilo, huhuhu...

::p0t pEt iLa:: berkata...

perghhh terliur tengok nasi tu...da la pose..adui...menguji kesabaran tol!huhu

anysspunyeblog berkata...

wah..breakfast selalu makan berat ke?hehe..selamat mengemas rumah..

diana berkata...

kenyang sampai tengah hari tu..:)

suha berkata...

along bukit beruntung (^_^)

cucu umie berkata...

perghh..bnyk tu yang dia untung sampai 20 ribu kot..hohoh

sergeant keroro berkata...

lapor weh!!

haha :P

 
Related Posts with Thumbnails