Khamis, 30 Jun 2011

Dialog Merepek

Banyak juga blog yang buat reka dialog hari ni. Jadi aku pun gatal tangan juga nak buat dialog rekaan yang merepek. He he saja suka-suka nak buat benda ni :D

Keroro
: Eh firdaus, ko pandai baiki peralatan elektrik tak ?

Aku : Pandai je. Elektrik bukan susah pun nak baiki.

Keroro : Aku nak minta tolong sikit ni.

Aku : Tolong ape ? cakap la. kalau bole bantu, aku akan bantu.

Keroro : Air-cond rumah aku rosak. Boleh ko tolong baiki ?

Aku : air-cond ? ? ? ape tu air-cond ?

Keroro : *Sigh .. Air-cond tu pendingin udara la. Takkan tak pernah dengar.

Aku : ooo pendingin udara.. pernah la dengar.. Emm nak aku bawak ais ke ? mana la tahu kurang ais dalam tu ke.

Keroro : (*&^%#$%^&*

p/s : Sekadar Gurauan :)
Comments
16 Comments

16 ulasan:

Amiirah Cassan berkata...

mwakaka , keroro ?? tettttttt ! hihih good one freaky , haha

Kei Seichi berkata...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! *gelak guling2 terhantuk dinding*

AnAk dEneSor berkata...

hahaha..ice..hihi..ok la 2 dekat2 da..haha

nurAMALLINA berkata...

Hahaha sengal laaaaa :D

Clara berkata...

superb! haha..

Saya nak sumbangkan ais jugak.. hahah

Are_in berkata...

kita bagi dia ais krim ,perli balikkk. Hahaha

Syuxer berkata...

eh tadi blog ko kena removed kan???cuak aku weh..ingatkan blog ko betul2 kena remove huhu

sergeant keroro berkata...

hahaha, sengal jek XD

NuSaNa NoSa 91 berkata...

ahahahaha~ bleh plak wat2 tatau.. geram.. ^_^

Azie Azman berkata...

hahaha..kreatif! =DD

NadiRah berkata...

bagus2..dh sejuk dh..huhu

Shuk_ArChie berkata...

hahaha tambah ice! XD hahahaha

Cik Domo berkata...

hahaha...kurang ais tu..p beli ais manyak3..keh3x

Visit me ^_^: Newbie in Music - KmArOz

siti kektus berkata...

patotlah sejuk semacam, rupanya ada banyak ais dalam ekon tu, hahaha ;)

Pojiekyra berkata...

hahaha

syarifahsidrus berkata...

ais dalam aircond! wahahahaha

 
Related Posts with Thumbnails