Selasa, 21 Jun 2011

Deco Blog Sikit

Sebelum ni ada yang konpius mengenai blog nombor 2 aku yang ada Senarai Blog banyak tu. Sebenarnya tu blog nombor 2 dan tujuan buat blog tu untuk senarai blog yang akan join segmen. Awal bulan Julai nanti akan ada lagi segmen Seminggu Seratus Follower dan aku akan senaraikan dan promote blog yang menyertai kat blog nombor 2.

Untuk memberi kesan perbezaan, aku dah ubah warna template bagi blog nombor 2 tu kepada warna yang lain dan tidak sama macam blog utama ni. Pakai warna biru pula untuk blog yang ke 2 tu. jeng jeng jeng :D
Blog ni hanya akan aktif bila ada segmen je. Aku tak minat nak tulis luahan apa-apa kat sini kerana nanti serabut pula bila terpaksa layan 2 blog. Baik tumpu kepada yang utama sekarang ni. Oh ya kalau nak lawat blog nombor 2 ni, boleh klik :

Comments
15 Comments

15 ulasan:

RepublicAku berkata...

buat template lain pulak...mcm aku ...dah 17 kali tukar dalam bulan ni!


keh3!

sergeant keroro berkata...

deco2 blog, malasnye :P

Ibnu isa berkata...

wahhh bakal2 pengganti abg ben ni.. huhuh

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

mak aih , kemain pekat warnanya . hehee ..

waN Mohd Salim berkata...

hohohoho aku nak deco gak la

GaRy™ berkata...

apesal biru bro?...oren la...baru gempak... hahahaha..

ainaa.syafiqah27 berkata...

aien pown suka deko2 blog nie.. hehehe

NuSaNa NoSa 91 berkata...

letak kaler merah ke oren ke kuning ke, baru terang sikit mata, freaky.. sure nmpk perbezaan blog tu.. heeeee~ ^_^

diana berkata...

akak pulak letak blog no 2 tu untuk bloglist dan bcr je..
tak la serabut sangt kan??

Jerry Ghazali berkata...

sejuk mata sangat. hehe.

vampire's lovex berkata...

republic aku tu,kaki tukar template...hahaha..*menyibuk

aku pon terpikir nak buat cemnih...baru x serabut.. kan

cucu umie berkata...

mantap..bagi ayie gunakan warna yg agk terang supye mata orng segr untuk melihatnyer.. itu shje lol

mas saari berkata...

akak pun ingat nak tukar template blog tapi tengah fikir nak konsep camne pulak...hehehehe

salina sayang berkata...

tukar template lah..gerenti orang tak tertukar dah. hahakk~

Blog Salina Sayang

EYFAalias berkata...

selalu upah org je deco blog. ehehe

 
Related Posts with Thumbnails