Sabtu, 4 Jun 2011

Dahi dan Peribadi

Jumlah yang sudah menyertai segmen sudah mencecah seramai 90 blogger dan aku bercadang untuk buka segmen ni sampai jumlah menjadi 120. Jadi pada siapa yang tak join lagi, boleh la berkunjung ke SINI .

http://www.laymark.com/i/o/80.gif

Kalau sebelum ni ada buat entri pasal mata dan peribadi, kali ni nak buat pasal dahi dan peribadi pula. Maksudnya peribadi seseorang itu boleh diketahui dengan hanya melihat pada dahinya. Tak percaya ? Jom baca kat bawah :

1. Dahi Bentuk Hati
Orang yang punya dahi seperti ini seorang yang tidak pandai simpan rahsia namun pemikirannya sangat kreatif dan hidupnya murah rezeki.

2. Dahi Berpetak / Bersegi
Biasanya orang yang ada dahi macam ni seorang yang rajin dan suka tumpu perhatian. Namun mereka ni cerewet sikit dalam bab pemilihan sesuatu

3. Dahi Lebar
Orang yang berdahi lebar tidak suka amik tahu hal orang lain. Mereka jugaD seorang yang sangat susah nak bercakap dan menyebabkan mereka dianggap sebagai sombong.

4. Dahi Menonjol
Orang berdahi menonjol seorang yang bertanggujawab dan sangat rajin melakukan sesuatu kerja. Namun bila bab cinta, mereka umpama bercinta sampai tak ingat dunia.

5. Dahi Sempit
Orang yang berdahi sempit seorang yang pandai berdikari sangat kental semangatnya. Namun mereka ini sangat susah mencari pasangan hidup.

Comments
12 Comments

12 ulasan:

dang intan duka berkata...

tergolong dalam dahi sempit la plak..
hohoho

peace :)

Syuxer berkata...

dahi aku dahi sempit heheh..alamak susah aku nak cari bini heheh..;p..

eh bro camner nak wt sticky post??respons kat shoutbox ye..

Cik Cempaka berkata...

e eh, betul lah pulak =)

waN Mohd Salim berkata...

pulakkkkkk . hahaha macam kene perli la .. aishhhhhhhhh

liyana berkata...

saya x reti nak describe dahi s cmner..hehe

.digital kelok berkata...

ak tak taw aku dahi ape. tapi aku jenis yg macam dahi lebar tu..hahaha

Syuxer berkata...

tq bro..sudah faham..:)

kiz berkata...

aku tak pastilah dahi aku apa eh..haha..buat buat tak tahu lak..

mOon jOhari berkata...

...mOon jenis dahi licin...tade dalam list pulOk... :p

pha is berkata...

kalau dahi "dongga" dok katagory macam mana eh? hehehe

Noor Idayu binti Azmi berkata...

xpat nak detect dahi aku bentuk camne, bentuk comel ad tak?

sergeant keroro berkata...

semua bentuk dahi aku ada,so?

haha XD

 
Related Posts with Thumbnails