Isnin, 20 Jun 2011

Dah Beli Tiket

Alhamdulillah sampai di stesen bas nampak hanya ada 2 kaunter tiket je yang masih buka. Masa tanya kat kaunter yang pertama tu, tiket ke KL ada tapi hanya waktu malam je. Aku nak bergerak pada esok pagi kerana petang tu da sampai rumah kawan. Pergi tanya ke kaunter no 2 pula, nasib baik ada tiket untuk pagi pada pukul 9 esok.

Ekspress Perdana ? ermm aku tak pernah dengar lagi syarikat bas ni tapi ayah aku kata bas baru. Harap2 servis yang disediakan nanti selamat dan selesa seperti yang ditulis di tiket kat atas. Lepas beli tiket tadi, aku makan malam bersama ayah. Rasa pelik pula kalau makan berdua bersama ayah kerana biasanya aku makan dengan mak. Ha ha ha ampoon ayah :D

p/s : Jap lagi nak packing pula... =_=
Comments
20 Comments

20 ulasan:

fiQ'Ra berkata...

selamat pergi dn sampai..huhu

syrupmasin berkata...

ade pon tiket..yeay..haha..tc :)

bungaitucantik berkata...

huhu..boleh plak rase plik makan ngn ayh yer~ neh da wish ke blom hari bapa kat ayah?

Syuxer berkata...

yeah go go go bro..

ekpress perdana..aku tak pernah guna lagi..kebanyakkan aku tengok banyak bas dok men 2 tingkat sana sini heheh..

Syuxer berkata...

*guna--naik

Andrik McVean berkata...

gud by and c u again

diana berkata...

nak mak jugakkkk...:p

zarulfarhana berkata...

first time dgr bas tue...

syaimz berkata...

alaaa,gi kl tunggu lah time aku adeee

sergeant keroro berkata...

hehe, stesen bas jerteh ke?? XD

NA berkata...

Wah pergi jalan-jalan. Semoga gembira. Jauh perjalanan luas pandangan :)

cucu umie berkata...

selamat berjalan2 lh ke raub yer..hehe semoga slmt sampai..happy yer

Freaky berkata...

keroro : ha ah stesen bas jertih

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

yeah jalan2 ;)

RepublicAku berkata...

jangan lupa bawa balik adiknya...keh3

Srikandi Cinta berkata...

haha.. macam date-ing dgn ayah!

GaRy™ berkata...

hahaha...ada lak pelik makan ngan ayah... hehehe..
lain kali beli la tiket awal sket yer bro~

Syazwani Amira berkata...

bas perdana bgs sbb sll sharp mse..
sy x pnh nek tp kwn sy sll nek dy ckp ok je bas ni heeh ;)

izyan yasmin berkata...

ahaha . mcm kelakar je, bila pelik mkn dgn ayah :P

[sutera kasih] berkata...

take care, smgoa slmt pergi & kmbali :)

 
Related Posts with Thumbnails