Isnin, 20 Jun 2011

Coklat Daim

Nampak tak kat dalam gambar ni ? Itu la salah satu coklat yang paling paling dan paling aku suka. Nama coklat ni adalah Daim. Rasa coklat ni sangat sedap kerana dalamnya ada coklat cair lepas tu ada lapisan keras yang manis. Coklat ni ayah bawak balik sempena dia outstation ke Langkawi hari tu tapi baru hari ni perasan kat coklat yang ada atas meja.

Kalau duk kat UniMAP, Perlis. Siapa-siapa yang ada pergi langkawi, memang wajib akan beli coklat ni apabila pulang nanti. Ada yang beli sampai 10 packet lepas tu agih kat dalam kelas. Aku pernah beli 5 packet je dan 2 packet tu aku ambil untuk diri sendiri manakal yang lain agih kepada kawan2 sekelas dan juga pensyarah.

p/s : Hershey Kiss pun sedap gak... emm sedapnya Daim. Tak kisah dah gigi sakit, janji sedap makan Daim :D
Comments
24 Comments

24 ulasan:

Siti Arfah berkata...

Emm daim mmg sgt sedp !! :)

Liyana Zahim berkata...

Sdp dri cadbury cekelat neh!!! Hahaha. Name pon sedak gop.. Wakaka~

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

wah! meh bak mai sikit :D

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

wah! meh bak mai sikit :D

EiZaRaZiErYa berkata...

ahahaha..daim~ memang sedap~ klw pg langkawi~ memang haruslah beli si daim ni~ ehehhe.. xpe freaky~ ubat~ eeeehehehe..erp3..xmo mkn bnyk2...melarat nt skit gg 2..wink3 >_<

^baju kurung^ berkata...

ske jgak!! lame xmakan, rase ngidam plak dah

sergeant keroro berkata...

haha, sakit gigi pon makan daim. lol XD

Papa Mifz berkata...

hari tuh masa g langkawi pun kitaorang shopping byk coklat daim nih...

cucu umie berkata...

apcal ayie tak thu pon pasal coklat ini ea?? aduyai, nampak sgtkan ketingglan pasal coklat nie

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

waaa ! memang sedap coklat daim ni . yang keras tu sebenarnya gula hangus tak silap Tia . urghh !! nak2!!

wadud@duad berkata...

tengok simple jer..
best eh?
kat perak xder juai ke bro?
hehehe

kotak bulat berkata...

dulu time skola selalu mkn gak ni..bnyk jual kt kantin...skarng je sush nk jumpe..

ApiH berkata...

macam best je. nak sikit.. heheee..

diana amin berkata...

ciknaa suker gak :)

kiz berkata...

tak pernah jumpa nih...buatan tempatan ke? kalau ada kirim2lah sini....hehe

Cik Mimie berkata...

ahakz, x penah dgr la plak coklat daim ni..kt johor xde eh??? hehehe..^_^


p/s: jgn lpe gosok gg anda =D

TYNTHA LANA berkata...

daus, sama peberet r kita. orang suka sgt Daim-Cadbury-Hershey Kiss-Toblerone, Favourite sepanjang masa. hehe

cucu umie berkata...

daus apcal lah ayie xpernah jumpa lol coklat nie..maner nak dpt ea???

Kak Rosaliza berkata...

assalam freaky, coklat yg paling akk suka gak daim ni, bestnya gigit2 tang kacang tu. tapi nak makan kena g langkawi dulu la, kalo tak tak dptlah makn heheh

nawal addina berkata...

cekelat tu best ! ^^

eszy yamin berkata...

xsuka sgt daim tu..suka whittakers jer...nak tahu coklat kegemaran saya pegila sini

http://eszylife.blogspot.com/2011/04/kegilaan-baru.html

diana berkata...

tak pernah rasa..
akak ketinggalan keretapi ni..
hehehe

NuSaNa NoSa 91 berkata...

coklat daim?? xpernah rasa lg.. post la sikit kt keen, freaky.. heee~ ^_^

Scarlett O'Hara berkata...

Betul ke namanya Daim?Coklat Botak takde?

 
Related Posts with Thumbnails