Selasa, 14 Jun 2011

Cerita Seram

Selamat pagi semua. hu hu hu streamyx aku nampak macam ada masalah je kerana kelajuan loading sangat lembab. Tadi dah cek line telefon tapi takde bising, patutnya boleh lari dengan laju kalau loading. Masuk dalam sistem modem Billion, dan cek setting pun masih sama dan takde yang berubah. Susah sangat aku cabut wayar telefon dan cucuk balik kasi supaya bunyi tone sangat clear. Sekarang dah ok sikit speed loading ni.

Petang tadi aku ada baca cerita seram kat blog Jr Online pasal hantu ............. Aih malas nak cerita sebab aku asyik teringat je pasal cerita ni. Wuahaha gila penakot aku sampai duk ingat cerita seram kat blog Jr ni. Ok la kalau anda rasa berani sangat, pergi la baca cerita seram kat blog die di bawah ni :

http://mycuteshoppe.blogspot.com/

p/s : Entry terbaru beliau, Berkahwin Dengan Mayat... Jadah ape kahwin dengan mayat ? hua hua hua

Comments
7 Comments

7 ulasan:

suha berkata...

xmo baca huhu takut

(^_^)

diana berkata...

aih..
dah malam ni..
pi tidoq!:p

sergeant keroro berkata...

nak tido, tak jadi la nak bace :P

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

huish ... masuk ni dah 2 blog citer sal hantu . nasib baik blog yang ni tak dak gambaq .. huhuh !

Anif Abdullah ® berkata...

alamak.. bc pg esokla. :p

tikin berkata...

nak tdo..so esok pg bru bace..ngeh3..:P

Cikgu Fikri berkata...

wah..
cm menarik jerk..
aku minat citer seram2 ni..
aritu masa hostel aku blackout, boleh plak budak2 ni bukak citer antu, pastu ajak main SPIRIT OF THE COIN..
giler ker haper..
haishhhhhhhhhhh....

 
Related Posts with Thumbnails