Selasa, 14 Jun 2011

Cerita Cinta


1. Semasa nampak gambar awak di FB, Saya terus tertarik dengan awak dan terus add Fb awak

2. Suatu hari Awak approve saya sebagai kawan. Saya berasa sangat gembira dan senyum lebar

3. Saya nak chat dengan awak, tapi saya sangat takot awak takkan layan saya

4. Satu hari saya beranikan diri untuk tegur awak di fb, dan tak awak balas teguran saya tu

5. Malam tu kita chat sangat lama dan awak kata saya ni seorang yang kelakar. Saya hanya senyum sendirian

6. Setiap hari, setiap minggu kita chat membuatkan hati saya menimbulkan perasaan cinta sangat kat awak

7. Setelah sebulan chat dengan awak, saya meluahkan perasaan dan berharap awak jadi teman wanita saya

8. Tapi awak tidak membalas pertanyaan saya dan awak terus off chat tu.

9. Saya terus jadi sedih, saya risau lepas ni awak tidak akan chat dengan saya lagi.

10. Esoknya, saya cuba chat dengan awak tapi awak tak balas teguran saya.

11. Saya makin sedih dan menangis seorang diri sambil mengharapkan awak balas teguran saya

12. Sejam lepas tu, saya nampak awak Tag nama saya kat satu video ni.

13. Saya pun pergi la tengok video tu pasal apa.

14. Rupa-rupanya awak buat video untuk beritahu bahawa awak sudi jadi teman wanita saya.

15. Saya rasa sangat terharu dan menangis kegembiraan bila tengok video tu.

16. Tapi saya juga rasa segan kerana video tu disaksikan lebih daripada 10 ribu orang di Fb
Comments
18 Comments

18 ulasan:

Ati Masrif berkata...

salam,

bolehlah gi kenal dia

wow..seronoknya ending
kisah cinta tu :)

cucu umie berkata...

wey, daus nie kisah cinta hang ker?? kuikui

syaimz berkata...

HAHAHA,stylo punya cerita cinta

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

dah sah2 citer betul ang kan :)

Mawar Berduri berkata...

kahkahkah.. macam hampir sama plak cerita nie dengan real love story aku.. hampir sama jak, tp bukan sama.. hehe..

anysspunyeblog berkata...

wah..best la..cinta dibalas..haha..naseb baek tak bertepuk sebelah tangan..hihi..

Mr feckry berkata...

meh wa pi usha

shiema sufian berkata...

alaaaa, nak same dengan cerita shiema. cume tempat lain lain. shiema dekat tagged.

mas saari berkata...

seronok ye cinta terbalas..hehehe

syarifahsidrus berkata...

wah..haha..based on experience ke?

nurul_atiqah berkata...

wahh sweet sehh. hehe.

sergeant keroro berkata...

hahaha, nice!!

mesti ko nyer cter cinta XD

wadud@duad berkata...

hehehehe.. nak join jugak ler..

bungaitucantik berkata...

wahh..beznyer~ ape nak segan, tu maknenyer mmg dye btul2 sudi..hrus thru ape yg dye lakukan.. =.=

Kei Seichi berkata...

waa..boleh tiru cara ni...hahaha..

idaida0504 berkata...

wah2 meriah ye cerita dia

kiwi berkata...

cerita sendiri ke rekaan ni? konfius :P

NuSaNa NoSa 91 berkata...

nk wat gak la kisah cinta camni.. ahahahahaha~ ^_^

 
Related Posts with Thumbnails