Jumaat, 17 Jun 2011

Cerita Cinta 3

1. Sewaktu kita mula bercinta dulu, awak sangat baik terhadap saya. Semua yang saya buat pasti awak akan gembira

2. Awak juga selalu nak jumpa dengan saya. Bila kita berjumpa, awak tiap masa senyum dan tidak larikan pandangan apabila saya bercakap dengan awak.

3. Setiap hari awak akan sms saya dan kadang-kadang kalau kredit banyak, awak akan call dan ucap selamat malam kepada saya sebelum tidur

4. Tapi itu semua cerita masa kita awal bercinta. Sejak 2 minggu yang lepas, saya rasakan awak sudah berubah dan lain daripada yang saya kenali dulu

5. Awak tidak lagi senyum kat saya apabila kita keluar bersama dan tiap kali saya ajak awak keluar, awak bagi pelbagai alasan.

6. Sms saya pun awak sudah tidak balas sekarang. Bila saya tanya, awak bagi alasan bahawa sangat sibuk dengan kerja.

7. Saya faham awak sibuk dengan kerja tapi takkan la dalam masa 24 jam, awak tidak boleh luangkan masa seminit untuk balas sms saya.

8. Setiap malam saya menunggu sms dan panggilan daripada awak. Saya menunggu sampai lewat malam tapi tiada tindak balas daripada awak.

9. Pagi tu saya ada telefon awak untuk tanya sesuatu. Awak jawab panggilan saya dengan nada yang agak tinggi dan belum sempat saya bertanya, awak sudah marah
dan terus memutuskan panggilan.

10. Saya sangat sedih apabila awak marah kat saya dalam telefon. Saya hanya mampu menangis keseorangan dalam bilik

11. Saya cuma nak tanya kalau awak free malam ni kerana saya nak sambut befday awak bersama-sama seperti kita sambut tahun lepas

12. Saya dah belikan hadiah untuk awak. Walaupun hadiah ni tak mahal tapi saya rasa awak pasti suka dengan hadiah ni.

13. Awak, saya harap sangat awak balas sms saya. Walaupun dah lama berlalu hari jadi awak. Saya masih simpan hadiah ni untuk awak

14. Saya tetap nak bagi hadiah ni kat awak.

15. Kerana saya sangat sayang dan cinta kat awak.

p/s : Cerita ni rekaan je... :D
Comments
24 Comments

24 ulasan:

sergeant keroro berkata...

ko ada bakat lah, ni mesti projek ko dengan gary XD

kiz berkata...

leleh .. terbaik

anismelon berkata...

wahaha..like like..anis mengalami nye..sebijik..sedey kot..satu na tny pd freaky sbgai lelaki..

kenape jd cam nie ye wahai lelaki..

NuSaNa NoSa 91 berkata...

bako je hadiah tu, freaky.. hihii~ ^_^

cucu umie berkata...

apcal last sekali touching plak ea bro..alamak tak kecian plak dekat dia tu..hoho

syarifahsidrus berkata...

sad ending..huuu :(

Syuxer berkata...

kesudahan yang tragis..

pergi sudahnya cinta yang bertepuk sebelah tangan..jangan begitu wahai lelaki..

hargailah wanita yang mencintaimu dari kamu mencintai seorang wanita yang belum tentu mencintaimu..

Ati Masrif berkata...

boleh buat novel cinta
kalau macam gini :)

syaimz berkata...

awww~~ <3

sobri yaacob berkata...

wah..sweet gak cte ni..aku rasa ko ni memang bbakat kalu nak 2lis novel.. dan akulah akn jdi pminat no 1 ko..he..he..

Cikgu Fikri berkata...

wah....
penuh perasaan..
kalau wat dlm bentuk komik, lepas tu ada lagu background, mmg terbaek..
tangkap jiwang beb.. :)

[sutera kasih] berkata...

rekaan ke???hehe

btw, sedih jgk bila ada part yg mcm prnh terjadi dlm hidup ngeee ~

GaRy™ berkata...

keroro ni pandai je teka... hehe...
aq dah siap reka watak, sok aq start.. hehe..

EiZaRaZiErYa berkata...

ni tiupu2 ke maen2 ni..?? ehhee.mksd zie..rekaan ke kenyataan..?? sedih lah...bab lebih kurang sme ngn yg pernh jadi dlm idop zie..tbe lah tingat at dy 2...spe yg b'tggujwb ni..?? hhuhu.. wink3 >_<

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

yeke rekaan nih..hahaha..macam personal experience jer..hehehe..:D

Kei Seichi berkata...

waaaaa...sadis...*sob.sob*

ghost writer berkata...

namanya kalau berbagi cinta pasti ia lebih give n take...

sedih lak bila dengar rayuan seseorang macam tuh..pengharapan dan ketakutan yang bergomol sama.

AnAk dEneSor berkata...

ni real ke?wah2 romantik gitu..hihi

Fay berkata...

waa..waa.. sedih plak yang last2 tuh..

nawal addina berkata...

waah ! ade bakat jd novelis ^^

diana berkata...

betul2 terjadi ke ni??
merintih hiba ayat nya..
jiwang jugak kamu ni ye??:p

kotak bulat berkata...

err.. syahdu..pilu...
*pndk je komen*

Cik Teddy berkata...

lorh..nasib bek cek xde pkwe..xnak ar sedey cmni..

dyla ^_^ berkata...

sedih la crt ni.....

 
Related Posts with Thumbnails