Khamis, 16 Jun 2011

Cerita Cinta 2

1. Kita menjadi kawan dan kenal dengan rapat sejak sekolah menengah lagi

2. Awak selalu suruh saya ajar subjek matematik kerana awak begitu tidak sukakan nombor

3. Setiap petang lepas balik sekolah, kita akan study bersama di kantin ataupun di bawah pokok

4. Setiap kali belajar dan mengajar bersama awak, saya mula perasan bahawa awak sangat cantik

5. Saya suka lihat awak senyum dan gembira apabila dapat buat soalan matematik yang saya ajar

6. Sewaktu kita berkawan dan belajar bersama, saya dalam diam sudah mula simpan perasaan cinta kat awak

7. Tapi saya tak nak luahkan kerana saya tahu awak mahu tumpu dan berjaya dalam pelajaran

8. Kini Spm dah habis dan saya sudah seminggu tidak mendengar khabar berita daripada awak

9. Saya sangat rindu detik kita belajar bersama dan awak masih sempat bergurau ketika saya ajar awak

10. Beberapa hari kemudian, awak datang ke rumah saya. Saya rasa sangat gembira tapi saya cuba sembunyikannya

11. Awak kelihatan sangat cantik dengan memakai baju kurung berwarna pink ketika duduk dihadapan saya

12. Awak cakap awak rindu kat saya dan perangai saya ketika ajar awak matematik dulu

13. Saya rasa sangat gembira apabila tahu awak rindukan saya. saya buat keputusan untuk terus terang dengan awak.

14. Saya cakap kat awak yang saya juga rindukan awak dan ingin awak sentiasa ada dalam hidup saya

15. Awak sangat memahami dengan apa yang saya kata. Muka awak nampak kemerahan dan awak tunduk malu

16. Semasa tunduk, awak mempelawa saya jadi teman awak. Dalam hati saya sangat gembira dan saya sudi jadi teman awak.
Comments
31 Comments

31 ulasan:

syarifahsidrus berkata...

how sweet..hehe

izyan yasmin berkata...

sweetnyaaa :)

Muhammad Khairul Fahmi berkata...

nice story...like!

sergeant keroro berkata...

owh freaky, sweet doh.

hehe

untung awek ko XD

Luq At Your Words™ berkata...

ni betul ke bro bg kt awek? hehhe

hasrul hassan berkata...

Fuh ... sib baik aku dah kawin anak 3 ...

Freaky berkata...

ni semua cerita rekaan je

tikin berkata...

sweetnya ^^,

zarulfarhana berkata...

so nice...ska la...

Anyez Nasri ツ berkata...

biar hati ini men-cintai . haha .

RepublicAku berkata...

aku jarang dapat bermadah berhelah begini....keh3

syaimz berkata...

awww~ sweetnye

shafida berkata...

sweetnye. :)

Anyyss Shuhaimi berkata...

so sweet..mcm ada pengalaman je ni...:)

sobri yaacob berkata...

OMG..so sweet..aku plak yg lebih2..he..he.

vampire's lovex berkata...

sweet lagila.... hehe...

d'HeLL berkata...

Sweetnya... :)
teringat my-ex time form6 dulu...
rindunya..tp nak buat cmne..xda jodoh...:((


>PeaCe<

cucu umie berkata...

walopon rekaan..mantap lh bro..hahah+

Cik.Tedy berkata...

waduh..soo sweet laa...=D

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

aww..blushing* (^^,)

shopping2u berkata...

anda dipilih utk menerima hadiah dri sy sila ke sini
http://www.my-shopping2u.com/2011/06/blog-yang-menerima-hadiah-dari-saya.html

wa khairul onggon berkata...

Jiwang derrr.. tapi mmg rasa cam balik zaman cintan sekolah dulu2 hehehe..

Fyqa berkata...

WOOHHH bestnye ;)

MDHAFiZ.NET berkata...

Hmmm.. aku pulak... x pernah rasa seperti ini..aku akuinya saat yg indah... nampaknya tuhan belum izinkan aku utk merasa bahagia seperti itu... :(

CIKU berkata...

best susunan cerita.mudah paham..hehe..mcm cikgu bahasa lak i.
Kitab Cinta tv alhijrah

kotak bulat berkata...

sweet..blh dibayangkan.. :)

EYFAalias berkata...

hi. awak kena tag

http://eyfaaliasstory.blogspot.com/2011/06/jom-request-doodle-percuma.html

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

ololorhhhh . shomey jew :) ahaa . mesti true story ni kannnn ..

NuSaNa NoSa 91 berkata...

alaaa.. xbestnya happy ending.. nak sad ending cam cite 3rd tu.. hihii~ ^_^

Kei Seichi berkata...

sweet..
aku dapat rasa ade feeling ko kat situ..haha..

Izzati Alina berkata...

sweet sgt.... cam penah terkene je cam tu...

 
Related Posts with Thumbnails