Ahad, 12 Jun 2011

Cerita Baik Punye

Ada seorang sahabat blogger ni dia nak buat cerpen bersiri dan setelah aku baca mengenai sinopsis dan watak-watak yang disenaraikan, aku rasa sangat menarik dengan cerpen yang dia cuba hasilkan. Jom Baca sinopsis dia kat bawah :

http://www.laymark.com/i/o/58.gif
Tia merupakan seorang gadis desa yang dapat melanjutkan pelajaran di sebuah universiti
di Kuala Lumpur. Tia seorang gadis yang tidak tahu apa-apa mengenai kehidupan di kota
kerana dibela dengan baik oleh ibu bapa nya sejak dari kecil.
Disitu Tia bertemu Freaky dan Freaky jatuh hati pada Tia dan cuba memikat Tia.
Namun Tia telah jatuh hati pada orang lain iaitu Kei Seichi.
Cerpen bersiri ini akan memaparkan kisah suka,duka, pengorbanan, cinta, kekecewaan,
fitnah, khianat dan segala macam karenah kehidupan manusia.


Ha ha menarik kan ? apa kata kita pergi skodeng blog dia ni. Watak aku pun ada dalam ni tau. ha ha gila excited walaupun watak aku dalam cerita ni 100% lain daripada watak dunia sebenar. Apa pun aku tak sabar nak baca cerpen yang bakal dia hasilkan ni. Eh jom la support dia. :D
Comments
17 Comments

17 ulasan:

liyana berkata...

jom..

tikin berkata...

cam best jer..huhu :)

cucu umie berkata...

apcal name hang ngn awex hang plak ad..haha gurau sat..lala ayie mint lol..incya-Allah terjah nty..lgpon tgh kering bhan bacaan..hoho

shiema sufian berkata...

nak trjahhh.

sergeant keroro berkata...

hahaha, apsal ko minat orang yang sama dengan aku.

gomo lah gitu gak :P

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaa . gilos . maca, gempak je kannn . oraitsss ;)

Freaky berkata...

keroro :wuahaha ampes ko keroro..

ayie : awek aku mana ada la ayie

yatie Awang berkata...

kakak dah baca tadi...

rafiq berkata...

amboi kemain lagi nama2 cilok ni.
muka artis2 gitu.

waN Mohd Salim berkata...

best la ..

Freaky berkata...

rafiq : ko x update blog ke skang

GaRy™ berkata...

hahaha...aq VS freaky...hahaha... lari!!

Freaky berkata...

haha demnn

Lieyda berkata...

jom.suka baca cite

mas saari berkata...

wah...bestlah watak freaky! hehehe

NICK IRFAN berkata...

boleh tahan jgk cte dia

suha berkata...

wow!jadi retis hahaha (^_^)

 
Related Posts with Thumbnails