Khamis, 23 Jun 2011

Buat Malu Je

Ni Entri Auto Publish

Tadi aku ada tengok perlawanan bola sepak antara pasukan Malaysia melawan pasukan Lubnan. Pasukan Malaysia memang mantap beraksi menentang lawan dan serangan sentiasa padu untuk menumbangkan pihak lawan.

Tapi masa tengah syok menonton perlawanan kat tv tadi, tiba2 ada nampak pancaran laser mengenai muka pemain dan penjaga gol pihak lawan. Aku tengok je terus naik marah. Buat malu je sesetengah penyokong Malaysia yang halakan pancaran laser ke arah pihak lawan.

http://www.laymark.com/i/o/91.gif

Nak kata bangang, nanti kata aku kasar sangat pulak. Tapi perkataan tu memang sangat sesuai bagi orang yang main pancar laser kat pihak lawan. Buat malu nama negara je. Orang beli tiket nak pergi tengok perlawanan. Tapi dia beli tiket untuk pacar laser masa perlawanan.
Comments
10 Comments

10 ulasan:

syaimz berkata...

haha.play la fair2 takyah lazer oh penonton.aku lazer style ultraman baru tau

bungaitucantik berkata...

lar..yke? trok btul!! nt jndi cm dulu..

Syuxer berkata...

tulah boleh buruk nama malaysia nanti huhu

NuSaNa NoSa 91 berkata...

aiiiii~ xkn nk jd cam perlawanan indon ngan mlysia dulu kot..?? dulu, marah2 time indon guna laser, sendiri baut bleh plak?? aigooo~ tipikal people.. selalu nmpk slh org.. =.=

JR Online berkata...

Esok mesti surat khabar Lubnan akan highlight berita Malaysia main kotor...

berkata...

mak aih. berlaserlaser bagai. baik pakai bazuka je teros. huhu

diana berkata...

heheh..
orang malaysia kan jakun..
lazer pun nak buat main..
heheheh

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hoh ? motifnya ?

Amiirah-Cassan berkata...

halamak, emm, pemain lubnan tuh tau dak dia kena laser ?? huhu

GaRy™ berkata...

x habis lagi rupanya gejala laser ni... nasib baik penyokong lubnan x bawak senapang tembak pemain Malaysia... kalau dah kena camtuh, baru penyokong Malaysia nak sedar kot~

 
Related Posts with Thumbnails