Ahad, 26 Jun 2011

Buat Apa Lepas Kahwin ?

Alhamdulillah aku dan family selamat sampai di Besut pada pukul 7.30 petang tadi dan barang2 dalam kereta dah punggah bawak masuk ke dalam rumah. Memandangkan kami semua tengah lapar, jap lagi ayah ajak pergi dinner.. Ehem

Majlis kenduri kahwin dah tamat dan pengantin hidup bahagia di atas pelamin pada petang tadi. Biasanya lepas kahwin mereka akan buat apa ye ? Adakah si isteri akan ikut suami dan meninggalkan pekerjaan yang lama ?

http://www.laymark.com/i/o/46.gif

Atau masing-masing masih dengan kerja sendiri dan apabila ada masa yang terluang di hujung minggu, baru la mereka akan meluangkan masa bersama sebagai suami isteri. Humm aku ni kan masih bujang jadi segala persoalan merepek sentiasa timbul dalam akal fikiran yang mentah ni :P

p/s : Lepas kahwin adakah mereka akan bahagia ? atau kurang bahagia ? Eh sibuk je aku fikir yang bukan-bukan
Comments
20 Comments

20 ulasan:

Syuxer berkata...

Sudah tentu dorang akan emmm hanya orang dah kawen je tau heheh..

kita yang bujang neh biar ajela..doa2kan mereka bahagia je..heheh

sergeant keroro berkata...

haha, takkan tak tahu kot?

bulan madu lah,keh2 XD

dyanne berkata...

ohohh buat2 x tawu pulak apa diorg buat..biarlah rahsia..hahaa

Amiirah-Cassan berkata...

wakaka soalan cepu mas , kekeke

blog-tips-kurus berkata...

anak.. :-)

welcome to a new world!

syrupmasin berkata...

lepas kawen ehem-ehem lahh..haha..doakan kebahagian mereke..ameen :)

Kei Seichi berkata...

lepas kawen buat family la..senang cite buat baby..haha...

TeAqArH berkata...

biasanye sblom kawen mst bincang dulu...biasanye is3 la an...tros keje ke,cari ekeje laen ke atau jd surirumah sepenuh masa..hehehe

Acik berkata...

kalu ko nak tau .. kawen jer! :)
selamat pengantin baru buat pengantin yg dok kat pelamin ptg tadi ....

JR Online berkata...

Terus terang jawapan drpd org yg dah kawin: buat anak!! Kalau boleh hasilkan sedozen anak macam org2 zaman dulu baru nampak macho...

aRa ❤ aFiq™ berkata...

g honeymoon.. ^^

Liyana Zahim berkata...

Pas tawen honeystarlah!! Wife kne ikot suami.. Lau kije jauh kne mtk tkr ikot suami gak.. Waa besnye tawen.. Ahakss..

cucu umie berkata...

apcal ko tye diorng jer kalo lepas kahwin diorng bt apa?? haha

Khairil berkata...

pandai-pandailah depa tu membuat keputusan...hehe awak bila bro?...

kiz berkata...

adeh..kenapa pikir pasal ehem2 je eh..maksud soalan entri tu nak tahu mcm dua2 ada kerjaya..adakah isteri tu akan teruskan kerja atau stop ikut suami lepak rumah je...atau pun sebaliknya [contohnya la kan]..ehem2 tu semua orang tahu..huhu..

suha berkata...

ada baiknya bercinta pas kawen,baru la plan macam2..tol x?(^_^)

Freaky berkata...

kui kui kui. ahaks :D

Mawar Berduri berkata...

aku bujang.. aku tak tau apa2..

*muka innocent.

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaa . yup ! Tia pun dah berbulan tak keluar rumah ..

Gadis Kecil berkata...

kalo nak tau kene kawin jugak ah! haha...

 
Related Posts with Thumbnails