Khamis, 30 Jun 2011

Blogspot Upgrade ?

1. Idea dah ada untuk tulis entri baru

2. Dengan tekun dan gigih menulis entri baru

3. Bila tekan Publish, yang keluar " Bad Request 400 "

4. Errgghhh masalah apakah pula ini ?

Aku pun try Google dan cek ape yang masalah sangat. Rupa-rupanya Blogspot sedang di upgrade. Dengar kata Dashboard akan bertukar jadi interface baru. Ermm lantak la baru atau lama janji aku boleh publish entri apabila tengah sangap nak blogging ni.

Tadi pengguna Firefox je yang ada masalah nak masuk ke Dashboard, bila guna Chrome elok je. Aku pun update la Google Chrome kerana dah lama sangat tak pakai yang ni. Lepas je update aku cuba masuk balik ke Dashboard guna Firefox dan elok kembali. gggrrr

p/s : Nasib baik sekejap je masalah ni diatasi.. Tahniah Blogspot.
Comments
16 Comments

16 ulasan:

diana berkata...

problem apa??
mujur blog akak tak kena apa;

HAFIZAL berkata...

tak ada plak problem...ok jer..tak ada masalah pun

TeAqArH berkata...

bukan dr aritu ke nk upgrade??yang semua xleh nk login blogspot???

Freaky berkata...

problem x dapat masuk ke dashboard tadi ada... ada keluar Bad Request 400

LinkBlogSiniMarisamakomenmengomen berkata...

uikkss yeke bro, saya x merasa lak cam tu.. maybe sebab pakai chrome. hehe.. suka2 dia je nak kata BAD kan.

kenapa la xde yg nak upgrade dashboard ke dashboard pesona eik. ada juga air cond time kita nak update entri blog hehe

syarifahsidrus berkata...

semalam pun ada terkena macam tu~~

Gadis Kecil berkata...

tadi kawan pun ngadu perkara yg same. mybe dia pakai firefox la kot. chrome ok jer :) Hee ~

~HanAlia berkata...

aku chrome ngn firefox mslh pkai internet explore jela balik..dh berhabuk kot lme xpkai internet explore..hahah

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

masalah berbangkit yg sama..XD

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

masalah berbangkit yg sama..XD

Syuxer berkata...

aku pun kena tempias dia bro..aku jadi gelabah dowh..ingatkan blog aku dah kena jual ahhahaha

waN Mohd Salim berkata...

ahakssssssss .. gune hosting gerenty x error punye

blog-tips-kurus berkata...

patutlaa.. macam sengal je. :-)

Azreen Shafila Abdullah berkata...

mmg ramai jd camni..

nasib baek blog saya ok jer :D

sergeant keroro berkata...

aku tadi chrome ok, pastu sekarang dah error.


so, aku guna rockmelt sekarang XD

Kei Seichi berkata...

ade problem ey tadi?
nasib la aku kat skolah...hehe..

 
Related Posts with Thumbnails