Rabu, 8 Jun 2011

Blogger Rajin

Senarai blog yang baru untuk malam ni dah keluar. tunggu apa lagi, jom terjah dan follow mereka di SINI .

http://www.laymark.com/i/o/90.gif

Kebelakangan ni aku suka masuk kat 1 blog ni. Dia sangat rajin buat entri ( sama rajin macam aku ), alamak aku dah syok sendiri la pulak. Dia juga rajin blogwalking dan rajin berkunjung ke blog aku. Blog die simple dan begitu menyegarkan mata dengan kesucian yang ada kat blog.

Takde widget yang melampau dan loading blog dia sangat laju. Entri dia macam mana ? Haa kalau nak tahu entri dia macam mana, yang tu kena la lawat blog dia jap lagi. Apa yang aku nampak daripada dia adalah, seorang yang komitmen dan memang menunjukkan sangat minat kepada dunia blog ni.

Cakap banyak dan panjang lebar pon tak guna, apa kata beri kunjungan kepada blog dia dengan klik Link kat bawah :



Comments
16 Comments

16 ulasan:

waN Mohd Salim berkata...

hahaha saye x rajin ok bai

EYFAalias berkata...

saya pun suka jalan2 g blog dia. ehehee

sergeant keroro berkata...

aku tak rajin gak,haha

#okbai

Kei Seichi berkata...

aku?tak rajin jugak ke?haha

nelly berkata...

saya rajin ! hehehe

diana berkata...

akak pun suka blog tia..
pelbagai..
ada potensi nak jadi blogger hebat..
kelebihan yang dia ada dia pandai
buat header,template dan coding2 ni..

NuSaNa NoSa 91 berkata...

baguslah klu rajin update blog.. emmm..

kotak bulat berkata...

alaa...jelesnya... :(

Freaky berkata...

hahaha ape niiiiiiiii semuaaa... semua rajin laaa.. adoii

kiwi berkata...

haha ramai tak puas hati ngan Freaky ni.. jawab.. jawab :P

nawal addina berkata...

sy mmg rajin ! ^^

kiz berkata...

rajin..tak rajin..rajin..tak rajin..sambil buang kuntum bunga..huhu..

mas saari berkata...

akak pun rajin jugak! hehehehe

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

bhahaaa . habis sudah si firdaus kena serang .. serik tak , serik tak ? hehee . thank you so much ... wah gituuu . terima kasih untuk entri yang sangat mengharukan ini ;)

misscha berkata...

dah follow tia, tq firdaus, i like her blog too....

yatie Awang berkata...

kakak pun selalu masuk blog Tia

 
Related Posts with Thumbnails