Selasa, 7 Jun 2011

Blog Gosip ?

Biasanya aku senaraikan nama blog pada pukul 12 tengah hari, tapi hari ni aku awalkan sejam. Senarai 10 blog yang ke 59 hingga 68 sudah keluar. Waahh kali ni mari kita tengok kelainan yang terdapat pada header 10 blog ini. Nak lawat dan skodeng dan follow mereka ? sila klik SINI .

http://www.laymark.com/i/o/99.gif

Aku pernah tanya kepada seorang kawan :

Aku : Eh macam mana nak suruh blog kita ramai yang baca ye ?

Kawan : Larr mudah je, buat la blog gosip artis. Mesti ramai yang datang baca.

Aku : Errrr ok. Thanx

Sejak dari tu aku tak tanya dia lagi dah. Puas dan lama fikir, aku ambil keputusan buat blog personal je. Ramai atau tak ramai yang baca, yang tu lantak la. Aku ada sebab yang tersendiri kenapa tak buat blog gosip artis.

Pada pendapat aku, blog gosip ni umpama mengumpat sesuatu yang tidak baik walaupun apa yang ditulis tu benar 100%. Kalau benda yang kita tulis tu 100% salah, itu dah dinamakan fitnah yang kita tulis dalam blog. Wah !! tulis fitnah dan tuju kat seseorang. kalau benda tu dibaca oleh ramai orang, mesti la kita freee je dapat dosa kan. Tu baru 1 gosip, kalau 1000 gosip dan semua gosip tu 100% salah ? Tak tahu la..

p/s : Eh jangan buat2 tak ingat pula ye. cepat pergi lawat senarai blog yang baru tu.. :D
Comments
9 Comments

9 ulasan:

nawal addina berkata...

aku bnci gossip !! :)

HAFIZAL berkata...

bila nak masuk kan blog aku dalam senarai. blog kau aku dah masuk kan tau. http://malaysiascore.blogspot.com

wanie berkata...

bile sy boleh masuk tersenarai list blog kamu pula..hihi

waN Mohd Salim berkata...

oit mane list aku dalam blog ko .. x de pon ko buh .. hayyyyyy nak kene penampor free nampak

sergeant keroro berkata...

ps,haha. tu ade haa. XD

pergh,tak yah la gossip ni.

ko dah ramai oembaca pe, pgeview tinggi je setiap hari.

lagi orait dari aku kot.

=)

Siti Safiyyah berkata...

say no to gosip! hehe

syaimz berkata...

nak bergossip ke? gossip pasal sergeant keroro lah.haha

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ berkata...

thanks da masukkn dlm list...

gosip pasal artis? huhu..xperlu kot...sebab rmai sgt citer pasal artis bila terjadi something..hik3.. :P

Papa Mifz berkata...

dosa mengumpat or menfitnah lebih tinggi dari dosa membunuh...

 
Related Posts with Thumbnails