Sabtu, 25 Jun 2011

Betul ke Tipu ?

Petang tadi aku blogwalking dan ada jumpa 1 blog ni yang kata trafik blog dia dalam 8000 hingga 10000 sehari. Woww gila power blog dia sampai 8000 sehari. Ben Ashaari yang dikenali ramai pun hanya mampu cecah 4000 UV sehari. Takpe, aku teruskan lagi bacaan di blog dia dan godek2 mana yang best.

Sudah habis baca mana yang patut, aku sendiri terfikir. Kalau blog dia sampai 8000 ribu pengunjung sehari, maknanya dan sepatutnya ranking blog dia berada di tangga yang atas daripada Ben Ashaari tapi malangnya nama blog dia pun aku tak pernah dengar lagi sebelum ni.

http://www.laymark.com/i/o/05.gif

Aku tanya kawan2 yang tahu pasal blog, mereka sendiri pun tak pernah dengar nama blog yang aku cakapkan itu. Hairan bin ajaib kerana blog yang tinggi pengunjung tidak dikenali ramai. Persoalan yang muncul, betul ke pengunjung dia mencecah angka sebegitu ? Nama blog tu biar la rahsia ye.. hehe kang terasa pula kalau aku cakap.

p/s : Tiba-tiba je aku sibuk duk ambil tahu mengenai pengunjung blog dia. ha ha ha gila stalker aku.
Comments
20 Comments

20 ulasan:

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

alaa , bagitaulah sapaaaa ..

kiz berkata...

ontah laa..

syarifahsidrus berkata...

wah3..betul ke tu?bagitaw sikit..hhaa

Syuxer berkata...

sapa dia??nak tau gak..legend tuh hahahah

sergeant keroro berkata...

hehe, yeke??

msj inbox fb aku, haha.

nak jugak tengok sape.

Kei Seichi berkata...

sape die?nak jugak tahu..ntah2 aku kenal ke..haha.. =P

ieyza afieyna berkata...

tipu je kowt.. sape2.. ce bagi url..
nak gak check ranking blog die yg meletup tu. hee

Qaseh Qhaleef berkata...

yurp ke?...
gila hebat blog cm tu....
maybe die xnk keco2 kot...

Amiirah-Cassan berkata...

deh deh , hahaha tipu tuh , hehe mari kita pakat tgk blog dia jom !

EiZaRaZiErYa berkata...

ahahha...biaq btl~ bagitau lah~ kit0rang bole j0in jadi stalker sekali~ eheheh.. wink3 >_<

dyanne berkata...

fuhyohh..terernya kalau byk cmtuu..xper, stalker pon bolehhhh.. hahaa~

LeEya sWeEtHeArT berkata...

gtau la gtau laa . .

syrupmasin berkata...

errr..betol ke??

nawal addina berkata...

uits ! btol ke ? sape tu ??

hana sudradjat berkata...

mungkin banyak sebab kebanyakan pembaca dr luar negara kot. hehehe

RepublicAku berkata...

blog ko kot,,,keh3

syaimz berkata...

aih...tak elok nak membohogi traffic sendiri. nak traffic tinggi mestilah tarik minat pelbagai pembaca melalui cara tersendri.mungkin by entry yang originality tersendiri kan?

NuSaNa NoSa 91 berkata...

org camni, mesti dia main seo je.. sbb tu blog dia xfemes, tp trafik tinggi.. keen pernah jumpa blogger camni.. keen rasa keen tau sape.. heeeeee~ ^_^

org muo berkata...

wah itu dah setaraf dgn surat kabar perdana online ..surat kabar online pun sukar nak dpt jum pelawat sebanyak tu ..kalau btul mmg hebat..tahniah la :)

mumui berkata...

sape tu??? gtawlaaaaa....

 
Related Posts with Thumbnails