Rabu, 1 Jun 2011

Azam Blog Aku

Asyik entri pasal lelaki dan perempuan je sejak beberapa hari ni. Aku pun dah muak nak tulis entri macam tu jadi kali ni nak masuk ke bahagian personal la pula iaitu luahan dan apa yang aku fikitkan sekarang ni.

Tahun baru tak masuk lagi tapi aku dah ada azam untuk blog ini. Haha biar la pelik sikit sebab nak ada azam pada pertengahan tahun. Lagipun ni azam untuk blog, bukan azam untuk diri aku. Eh betol ke apa aku cakap ni ? Rasa macam salah la pulak.
http://www.laymark.com/i/o/37.gif

Memandangkan rekod untuk blog aku bertambah baik dan tiap hari bertambah follower, jadi aku berazam untuk mencapai 100 follower pada setiap minggu. Bunyi macam susah je bagi blog aku yang tak berapa nak best ni tapi insyaAllah aku akan berusaha supaya dapat capai 100 follower seminggu.

Oh ya kepada yang bakal follow blog aku, sila tinggalkan link selepas anda follow. Aku rasa sangat sedih kalau ada orang datang blog aku n follow tapi bila aku nak balas balik, takde link dan bila tekan gambar follower pun takde link blog juga.

p/s : Page Fb Oh! Media FM kena hack oleh hacker indonesia.. Try usha link kat bawah.

Comments
12 Comments

12 ulasan:

liyana berkata...

semoga berjaya=)

Mila berkata...

singgah sini...menyemak jap...:)
meh singgah umah kita..
http://coretanhatimila.blogspot.com

waN Mohd Salim berkata...

x faham la pulak

kotak bulat berkata...

azam yg best! good luck

sergeant keroro berkata...

pergh!!! gud luck la ye :)

aku sekarang tengah kejar reader XD

Aki berkata...

semangat! ;)

[sutera kasih] berkata...

wahh azam baru hehe
btw, blog kmu bgus..rjin update..then berinfo :)
keep blogging yaa..

Dah share link utk autopublish di fanpage FB?

JR Online berkata...

Azam pertengahan tahun...terbaik!!

Kei Seichi berkata...

good luck!
semangat ni..hehe

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

chaiyok2! ;)

diana berkata...

seratus seminggu??
banyak tu..akak pun jarang2 dapat macam tu..:p

CikAizA berkata...

wahhh... berazam betul... actually kalau cter pasl personal tp ada input.. ok apa... yang penting ia x sia2...

 
Related Posts with Thumbnails