Rabu, 8 Jun 2011

Apa Khabar Remaja

Senarai blog yang baru iaitu 77 hingga 85 baru je keluar tengah hari ni. Nak tengok blog-blog yang disenaraikan tu, jom klik SINI .

http://www.laymark.com/i/o/29.gif

Apa khabar remaja ?

Sihat hari ni ?

Dah makan ke ?

Hari ni dah ngorat awek / jejaka baru ke ?

Banyak dapat nombor awek / jejaka ?

Handphone yang paling baru dah tuka ?

Laptop yang paling baru dah tuka ?

Semalam pergi disko ke ?

Hari ni pakai minyak wangi ape ?

Baju yang pakai ni up to date ke ?

Seluar memang pakai londeh camtu ke ?

Dah menggedik hari ni ?

Eh jangan marah, aku hanya tanya khabar je. takde hentam pun sebab aku sendiri pun remaja :)

p/s : Credit to Sarkasis....
Comments
13 Comments

13 ulasan:

GaRy™ berkata...

alhamdulillah sihat...hehehe~..
aq suka la terjah blog yang ko senaraikan tuh... sebab senarai tuh ada header skali...hehehe... cara penyampaian yang menarik...

diana berkata...

tanya khabar macam buat soal siasat jekk..
wahahahahah

syarifahsidrus berkata...

wah2 ..hahha

mas saari berkata...

sihat...
dah makan dah!
pakai one drop perfume hari ni..
hari ni pakai baju kurung lah sebab pergi kerja kan?

tu je boleh jawap, yang lain tak buat pun! hehehehehee

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid berkata...

sy bukn remaja..so takleh la jwb soklan tu =)
oh.sape gewe yg suke pakai pashmina? <--tetibe nak jd stalker =P

sergeant keroro berkata...

hahaha.

aku baru bangun tido, :P

Srikandi Bonda berkata...

Alhamdulillah, sihat... remaja y baru je selesai lunch.. n smbung kerja. ^___^

Miss Sukasih berkata...

Alhamdulillah..remaja kat cnie br lepas lunch..skrg mau g solat..hehehe

suha berkata...

ok fine xmmpu nak jwb sbb cik suha dh xremaja..sedih!
(^_^)

blackroses berkata...

saya bukan remaja lagi..wakakaka

Shah Iznan berkata...

entry steady....londeh bang pakai sluo....baik bukak je keh3...

si para para berkata...

oh ni dah lebih ni...hehe

kiwi berkata...

hp baru dh tukar, pakai hp lama :P

 
Related Posts with Thumbnails