Rabu, 29 Jun 2011

Aku Mudah Kesian

Ehh anda semua tak lawat lagi ke senarai link blog yang menyertai segmen " Blog Kesayanganku " ? Kalau tak lawat lagi, apa kata anda semua terjah mereka dengan klik kat SINI .

Setiap kali aku blogwalking dan baca blog yang aku tak follow lagi, aku pasti akan skodeng follower mereka. Waahh kalau ramai aku gembira dan follow sekali. Kalau follower bawah 100, aku tak fikir panjang dan terus tekan butang follow tu. Lantak la orang nak kata aku ikhlas atau tidak tapi aku cuba bantu mereka juga.

Bagi aku zaman mula-mula buat blog tu paling mencabar sekali. Masa tu follower pun 10 orang je dan trafik pada tiap hari paling tinggi pun 15. ha ha memang rendah dan sangat mencabar. Tapi sangat bagus kerana memerah otak kita supaya untuk fikir strategi yang sesuai untuk diguna pakai dalam blog.

Sebab tu kalau aku jumpa blog baru, aku cuba follow jugak. Tak kisah dah entri best atau tak best kerana mereka masih baru lagi. Ce ce ce aku pun sebenarnya baru jugak tapi saja nak buat luahan hati dalam entri ni.. isk isk teringat pulak kesusahan yang aku alami sewaktu mula-mula buat blog dulu =_=
Comments
14 Comments

14 ulasan:

Syuxer berkata...

aku pun dulu2 masa follow blog ko..ciput gila follower aku pahtu..entri xde sapa nak baca T_T..sekarang alhamdulillah segala2nya dah berubah..:)

kotak bulat berkata...

kb pun teringat gak..mmg sush nk promote blog time mule2 dlu..bila da ramai..knalah tlg yg bru blaja pulak kan..

Fathiah Hamim berkata...

aku pun sedeh jugak dulu. penat pk nak tulis entry best2 tapi takda orang baca. hehe

cucu umie berkata...

betol2..yg pntg kne usaha dan usaha kalo mahu berjaya..kehkeh

nurAMALLINA berkata...

Wahh kita sama la. Senang kesian. HAHA

TYNTHA LANA berkata...

sama.. bila tgk jumlah follower diorang rendah, terkenang zaman orang masa lalui jumlah follower yg ciput dulu.. even sekarang tak ramai mana..tpi.. Alhamdulillah..sentiasa bersyukur :)

bungaitucantik berkata...

haha..taw xper, tolong menolong.. yana pon sush gak dlu..kais pg mkn pg kais ptg mkn mlm..ehh??

myra yusreena berkata...

haha..ehm awal2 dulu malu nak citer ade belog..sebab follower pun 6,7 orang..ahaha..adehhh

Nini Hartini berkata...

sebenarnya, saya lebih suka follow blog x ramai follower. sbb mereka akn lebih menghargai blog kita. yg dah beribu follower tu jarang nk masuk n comment kt blog kita. ada, tp tak ramai yg mcm tu.

Heart In A Cage
.

siti kektus berkata...

memang susah sebenarnya,

tapi dari kesusahan tu lah kite belajar hargai setiap kesenangan. kan? ;)

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

betul tu . kita kena support dorang . kalau semua orang memilih , susahlah ..

Okey Apa "I Follow You, You Follow Me"

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ berkata...

semua blogger merasai fololower seciput....xde org yg tak pernah rasa kan? cuma nak naik tu jer lmbat @ cepat.... :)

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

samalah kita enchek freaky :)

sergeant keroro berkata...

yup, support diorang :)

 
Related Posts with Thumbnails