Isnin, 27 Jun 2011

Adik Kena Saiko

Adik aku tengah sibuk berkemas kerana dia akan mengikuti perkhemahan yang dianjurkan oleh pihak sekolah. Tapak perkhemahan hanya di kawasan padang sekolah je dan dia kelihatan begitu excited dan muka berseri-seri siap packing.

Aku : Semangat packing nampak, khemah esok ke ?

Adik : Khemah lusa laaaa

Aku : Ehh ?? ni dah siap packing.. Gila semangat packing hari ni sampai siap dah.

Adik : Biar la. Esok tak payah sibuk cari pakaian lagi.

Aku : Haa ye la. Nanti masa khemah, ada hantu goyang khemah bila tidur.

Adik : Khemah ramai-ramai, hantu tak berani datang

Aku : Nanti tengok la macam mana bila khemah kena goyang dengan hantu.

Ha ha aku saiko khemah kena goyang dengan hantu. Mak saiko hujan dengan lebat lepas tu padang jadi basah dan tak dapat tidur dalam khemah. Adoi kesian adik aku kena saiko dengan abang dan emak yang nakal.
Comments
15 Comments

15 ulasan:

syarifahsidrus berkata...

nanti terus adik tu tak nak khemah baru tau

syrupmasin berkata...

perghhh..gile jahat :D

nurAMALLINA berkata...

Hahah dengki!

Atiqah Sa'ahiry berkata...

nakal btul abg die..ish2..

Andrik McVean berkata...

hahahahahaha...the ghost will scare ur brother

NuSaNa NoSa 91 berkata...

sakat, jgn xsakat.. ahahahaha~ ^_^

sergeant keroro berkata...

gurau manja XD

JR Online berkata...

Budak2 bila kecik disakat dgn cerita hantu, bila besar nanti dia yg jadi hantu...

Amiirah-Cassan berkata...

kalau aku adik aku yang cakap "ada hantu tu !" hehehe ,

bungaitucantik berkata...

haha..kesian ngn adik freaky tuh.. jgn tkotkan dye sgt, de kunk nk g toilet ajk freaky teman..

Enchik Nine berkata...

hahahahahahahahaha...
(wordless)

my etech9[dot]com @ Enchik Nine

Syuxer berkata...

rasanya malam neh adik ko akan saiko kan ko dengan usik kaco ko tido heheh

syaimz berkata...

kalau nak melepas, simpan dalam beg plastik. buat kenangan souvenir

EiZaRaZiErYa berkata...

ahaha..mak dy p0n nakal..2 yg xley blah~ muahaha..tp betol jgk kot pe mak ckp 2...yg abang dy nyakat 2..adik xpt0t takot lah..xpenah denga pon ade khemah kne gegar dgn hantu..muahaha.. wink3 >_>

diana berkata...

buli adik eik???
anak beranak pulak tu..
hahahah

 
Related Posts with Thumbnails