Isnin, 6 Jun 2011

10 Tips Menawan Hati Lelaki

Tepat tengah hari tadi aku dah siapkan senarai baru blog yang ke 42 hingga 50. Apa yang aku nak cakap adalah, blog yang baru disenaraikan ni pun tidak kurang hebatnya dengan blog yang dah disenaraikan sebelum ni. Kalau anda rasa nak jenguk senarai blog yang disenaraikan, boleh la klik SINI .

http://www.laymark.com/i/o/26.gif

Sekarang mari kita baca beberapa tips yang ingin dikongsikan untuk menawan hati seorang insan yang bergelar lelaki :

1. Jangan perasan bahawa kamu ini mempunyai paras rupa yang jelita.

2.
Jangan terlalu merengek dan mengada-ngada.

3.
Yang paling penting lelaki suka dimanjai dengan belaian dan kata-kata yang romantik.

4.
Sering memberikan kad ucapan buat si dia yang kamu minati untuk rancangan pertama memikat hatinya. Ha Ha Ha

5.
Mempunyai bentuk badan yang menarik ( yang ni depend la. huhu )

6.
Pandai memasak adalah ciri-ciri utama mengapa lelaki mudah terpikat dengan perempuan

7. Lakukan apa yang dia suka dan jangan lakukan apa yang dia tidak suka.

8.
Menjadi temannya ketika dia susah dan senang.

9.
Menghormati dirinya, keluarga dan teman-teman yang rapat dengannya.

10.
Sentiasa memegang prinsip sederhana dan tidak boros di dalam perbelanjaan.
Comments
23 Comments

23 ulasan:

waN Mohd Salim berkata...

kalau nk pikat hati pompuan cemane pakcik

ika berkata...

setuju..hehhhe

Hanis Atikah berkata...

TQ3x.. tp klu girls yg dok wat mcm 2.. tp dy still anggap kawan3?? pe cm..? Nk tnye sikit.. mcm ne nak pham aty lelaki nie???

diana berkata...

bukan lelaki mudah tertarik pada pompuan yang merengek2 ke??
kat mulut je kata tak suka..
kat hati,melonjak riang bila dapat...
kan??
hahahahh

Firdnurjue berkata...

da buat semua tu pun..kadang-kadang jue still xfaham lagi ngan lelaki..aishhhhhhhhh pening2...entahla...letey..huhuhuhu

Belog MTT berkata...

HAHA kadang kadang lelaki nk perempuan paham dia tapi dia tak pon.. Nngee~ :D

Tapi ada jugak yang romantik ..Cm Seth Tan..HEHE :)

echaRierie berkata...

haha..
how about menawan hati girl pula..keke ~
amboi no 5 tue..if kurus pndang tak ?
haha ~

EYFAalias berkata...

alamak. eyfa boros. cmne? hahaa

Emilia Emira berkata...

lps nie blh jd kaunselor laa cinta daa laa..yeeaayyy

erniemusliana berkata...

ehem lalink....number 10 dah fail la. how ni...?? :D

Freaky berkata...

number 10 fail ? tape nanti abg kawal :D

suha berkata...

hehe amboi,bg hint ye (^_^)

Cik Teddy berkata...

ouh..tp x kesah la..cik kecik lagi..hihi
tnggu 10 tahun lagi boleh x firdaus buat balik entry ni..hihi

rafiq berkata...

aku suka 2 dan 7. yang lain tak kisah..

HAFIZAL berkata...

terbaik...

noona berkata...

tol tu ..hehe

noona berkata...

tol tu ..hehe

mas saari berkata...

akak dah dapat pikat pun...hehehee

Cik Cempaka berkata...

yawwww....

lelaki mmg suka di manja

Tapiii..pompuan pun suker dimanja =)

mOon jOhari berkata...

kalo la sesenang ni kan best..hakikatnya lelaki ssh nak dimngertikan...

Liyana Zahim berkata...

Sy plg ske yg nombor 1! Hahahahahahaha.

diana berkata...

peghh!!!dan lagi bercinta kat tempat komen..
dushh!!dushh!!!!
hahahahah

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

haha! Tia boros . hamek kaw ..

 
Related Posts with Thumbnails