Ahad, 8 Mei 2011

Yer Aku Sombong

Aku seorang yang jenis kurang bercakap dengan orang lain dan agak kekok dalam pergaulan. Biasanya jenis aku ni sering dilabelkan sebagai seorang yang sombong kerana tidak berapa mesra dengan orang lain.

Sebenarnya aku tak berapa kisah pun kalau orang nak kata aku sombong cuma kadang-kadang aku begitu hairan dengan sikap mereka yang begitu mudah meletakkan label sombong pada seseorang tanpa mengenali individu tersebut terlebih dahulu.
http://www.laymark.com/i/o/43.gif

Aku pun malas nak cakap benda ni dengan lebih panjang kerana ini dah menjadi perkara biasa dan dah bosan untuk dengar perkara macam ni. Ape yang penting adalah jangan pedulikan tuduhan yang dilemparkan kerana makin dilayan tuduhan tu, makin menjadi jadi benda lain pula.

p/s : Setakat ni hanya 2 / 3 orang je pernah kata aku sombong. hehehehe
Comments
3 Comments

3 ulasan:

Far8 budak baik berkata...

wlupu aku tak kenal kau
tapi kau mmg tak sombong kot..
bodek sikit.
hahah..
kenal dulu baru cakap kn..hak3

diana berkata...

akak pun ramai yang kata akak sombong,.
padahal bukan sombong cuma tak sempat nak beramas mesra..
hahhahah

Freaky berkata...

far8 : haha bodek yeee

diana : biasa la tu dilabel sombong :D

 
Related Posts with Thumbnails