Rabu, 18 Mei 2011

Terima kasih banyak2

Tengah duk mengadap FB pastu tibe2 ada orang post link. Oh rupanya blogger Penulis Senja, mungkin dia nak promot entri kot jadi aku pun masuk la kat blog dia. Masuk je dapat baca pasal Blogger Baru Pilihan. Rupa-rupanya aku dipilih sebagai Blog Baru Pilihan Penulis Senja.

http://www.laymark.com/i/o/75.gif

Tak cukup dengan itu, dihadiahkan pula 1 header kat aku memandangkan blog aku ni takde header. Try la tengok header yang ada gambar gitar tu ... Stylo kan ? dan aku suka dengan header yang dia buat. Apa pun aku nak ucap terima kasih banyak2 dan jutaan terima kasih kat Penulis Senja. Aku tak tahu nak balas macam mana, aku doakan semoga Penulis Senja berjaya dalam dunia blog ni dan tak lupa juga berjaya dalam hidup :)

Nak kenal sape Penulis Senja tu ? Jom lawat blog dia di bawah


p/s : Terharu aku dapat header .. isk isk
Comments
14 Comments

14 ulasan:

mad khaz berkata...

wah wah!

best lah dapat header free,hehe :)

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

bukan senang nak dapat header free . cantik plak tu ;)

waN Mohd Salim berkata...

hehehe same2 bro

mas saari berkata...

tahniah...
semoga semakin maju jaya!

liyana berkata...

thniah..bestnyer dpt header..
header blog sy wat sndri je..hehe

Syuxer berkata...

wahhh..tahniah ar bro..:)

ieda berkata...

tahniah dik !!

cantik ape header tuuu .. ada nampak gah disitu :))

nazirah berkata...

wah bestnye tahniah ek ;)

btw header tu mmg style ..smart ;)

Firdnurjue berkata...

wahhhh beshnyer..nak jugak..huuuuuuuuuuuuuuu

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

wahh tah niah dpt header dari PS.moga terus berblogging dgn hepi ye

JR Online berkata...

Cantiknya header, bagilah pinjam gitar tu satu boleh melalak di kala senja!!

Anyway, tahniah!!

MaiRa QuEeN berkata...

congrat...

MaiRa QuEeN berkata...

congrat ye...pertama kali dtg cnie..nice blog...

Srikandi Bonda berkata...

tahniah firdaus.. keep it up! :)

 
Related Posts with Thumbnails