Khamis, 19 Mei 2011

Tensen dalam lapar

Dah pukul 2.30 petang tapi adik aku yang keluar dari pukul 12 tengah hari masih tak pulang. Kata nak pergi beli makanan untuk lunch lepas tu jumpa dengan kawan dia pula dan sampai sekarang x balik lagi. Aku yang duk tunggu lunch dari tadi tengah tensen dengan lapar yang melampau ni.

http://www.laymark.com/i/o/33.gif

Lupakan seketika pasal lunch walaupun perut aku dah bunyi gendang yang berirama sekarang ni. Ni la masalahnya bila tak pandai masak, kalau lapar terus terkandas tak tahu nak makan apa dan jawapannya hanya la masakan kat kedai je. Kalau makan megi aku tak berapa suka sangat.

Entah la aku ni pelik sikit sebab tak suka sangat makan megi. Kalau kawan-kawan tu ada ramai je yang suka makan megi dan sampai yang ketagih pun ada. Ok tak pasal-pasal sekarang cakap pasal megi pulak. Tak salah pun nak makan megi tapi jangan selalu dah la. Bahaya woo kandungan MSG dalam perencah megi tu, silap hari bulan boleh dapat penyakit yang dasyat. :)

p/s : Lapar ..... :(
Comments
4 Comments

4 ulasan:

LeEya sWeEtHeArT berkata...

hehhe . . kite ade roti nie. . nak tak ? :D

diana berkata...

la..tak pandai masak ka firdaus oi..
ni nak bagitau sikit..
orang pompuan kalau nak cari laki dia suka yang tau mask sikit2..
sikit2 pun tak pa..
setakat masak nasik atau goreng telur..
potong bawang...tak pe sikit2 gitu..
jangan sampai tak tau langsung..
nanti hang dah berbini,bini dalam pantang bersalin tak kan dia nak masak kat hang?tak kan nak beli selama 44 hari..?cer belajaq sikit2.sekarang kat rumah kan?malam satgi suruh mak ajaq masak nasik.

Firdnurjue berkata...

alahai..kesiannyer..lapo yea..sabo jeakla yea..bg pewut muncit tu buat konsert rock dlu k..muahahahaha

Freaky berkata...

leeya : x nak la roti

diana : oh baik kak. terima kasih diatas nasihat ni. sebenarnya kalau tanak nasi dan buat telor dadar tu pandai la. lauk lain x pandai

firdnurjue : hahaha da kyg

 
Related Posts with Thumbnails