Rabu, 11 Mei 2011

Suka nasi Lemak Perlis

Nasi lemak + Nasi lebih + telur mata + Ayam + Teh o ais

Semua sekali RM 4.50

Aku pergi kedai dengan mengayuh basikal sebab nak keluarkan peluh sikit di waktu pagi. Sampai di kedai aku jumpa dengan pensyarah matematik masa semester 1. Kami borak sekejap dan dia tanya aku sama ada peperiksaan tak habis lagi ke. Aku cakap yang peperiksaan dah lama habis cuma balik je lambat. Kemudian aku makan kat meja sorang2 dan dia berlalu pergi menuju ke Pusat Kejuruteraan Matematik.

Lepas makan aku kayuh lagi basikal untuk pulang ke rumah. Sampai rumah buka baju dan aku tengok kat belakang baju dah kotor.. Ahh jalan raya basah dan habis kotor baju dipenuhi dengan tanah lembap. Tapi takpe la kotor pun sebab tengah hari jap lagi nak pergi basuh baju..
Comments
6 Comments

6 ulasan:

fuuyooh berkata...

alamak nasi lemak la.. arghh.. tak jadik blogwalking.. nak g beli nasi lemak jap..

JR Online berkata...

Bila nak makan nasi lemak Kedah?

Freaky berkata...

fuuyoh : haha g la beli cepat.

jr : nasi lemak kedah kene datang kedah la jr :D

Mohd Ridhuan berkata...

harga xde la mhal sngt...
skali air...
nati p perlis ...
nk kena rase nasi lemak perlis ni...
hehehhehe

abutalib berkata...

Memang kegemaran aku makan nasi lemak pagi-pagi ni :)

Kak Rosaliza berkata...

freaky...murahnya nasi lemak kat perlis tu..kalo KL ni nasi lmak sambal je 1.50 dah huhuh..aik tak blk lg ke

 
Related Posts with Thumbnails