Rabu, 11 Mei 2011

Suka mimpi seram

Aku terlelap petang tadi lepas basuh dan sidai baju. Walaupun bajuku dibasuh menggunakan mesin basuh, aku tetap juga terasa kepenatannya ( mengada penat ) . Betol aku penat gila tadi sebab masa tidur aku dah tak mimpi apa-apa pun. Biasanya kalau tidur ni ada la juga mimpi tak kesah la mimpi indah atau mimpi seram.

Paling seronok adalah mimpi seram kerana ianya mendebarkan dan silap hari bulan boleh membuatkan kita terkejut dan terjaga daripada tidur. Bila dah terjaga daripada tidur mesti la rasa berat hati nak tidur takut mimpi yang seram tadi sambung kembali dan tak pasal-pasal kena alami sekali lagi.

http://www.laymark.com/i/o/116.gif

Kalau mimpi indah pun best jugak tapi mimpi indah ni meluas sangat dan boleh kata berbagai jenis. Aku pun kadang-kadang tu dapat la jugak mimpi indah macam tengah berkahwin ( Awal kahwin :D ) dan dapat kejayaan yang besar walaupun aku sendiri tak tahu kejayaan apa tu. hehe biasa la dalam mimpi mana tahu sangat.

p/s : Penin kepala tidur lama sangat. adesss
Comments
2 Comments

2 ulasan:

**::CIKNUURUL::** berkata...

err,.CN bru mmpi seram smlm,.pastu trjage,.ingtkn dh lame sgt tido,rpenyer bru kul 1 lebih,.hisshh,mmg tkut sgt2,smpai rse cm pelik,sbb tetibe ade tnde kt kaki,.uwaaa,seram2,..


err,1st time snggah sni,.CN folo ek,.hehe,.sudi2 la snggah komen,.keep it up,slmt brblogging,.

aliarosli berkata...

mimpi boleh memenatkan gak

ush, tak suke bila terkejut, sebab rasa nak gugur je jangtung

 
Related Posts with Thumbnails