Isnin, 30 Mei 2011

Stylo gila Wireless Keyboard

Nak keyboard macam ni boleh ? tapi macam seksa juga nak taip sebab takde bonjol yang timbul mcm keyboard biasa.
BlackBerry pun boleh guna keyboard ni ? cool

Nampak cool bila guna...

p/s : Mana nak cari keyboard macam ni ??

Comments
8 Comments

8 ulasan:

manjae camiela berkata...

wahhhhh,,, cool,, seriously,, huuhu,, mau jugakkkkkkkk

diana berkata...

bajet besar ni..
hehheh...

kiz berkata...

ni kalau ada lalat singgah kat keyboard tu mesti dia keluar gak hurufkan... terbaiklah keyboard mcm ni

mas saari berkata...

mmg cool...

Freaky berkata...

manjae : memang cool

diana : x tau la besar ke tak bajetnye

kiz : haha lalat tekan keyboard

mas : :D

miss.Addin berkata...

gi-la best ! :D

tapi macam takda kat sini je . HUHU

Noor Idayu binti Azmi berkata...

hha, versi touch!

sergeant keroro berkata...

lau kat malaysia ni mesti giler babeng mahal :P

weh,join segmen aku!! XD

 
Related Posts with Thumbnails