Selasa, 17 Mei 2011

semak harga RON 95 bulan depan ?

IPOH: Kerajaan akan semak harga petrol RON 95 bulan depan sama ada akan kekal atau sebaliknya. Kata Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob pada sidang media selepas merasmikan mesyuarat perwakilan UMNO Bahagian Ipoh Timur sebentar tadi.

http://www.laymark.com/i/o/45.gif

Wow akan semak harga ? atau sebenarnya sedang duk fikir nak naik harga berape sen mulai bulan depan ? Haihh nampaknya peluang nak naik harga semakin tinggi la jawabnya bila ada semak dan menyemak ni. Kalau tak percaya tunggu la sampai bulan depan atau seterusnya, konpem naik punye.

Sebab apa aku bising ?

-Sebab semester depan aku nak bawak kenderaan. Lingkup la kalau asik naik harga je.. haha

-Sebab aku ni prihatin.. iyeerr tak tipu pun kalau bab prihatin ni

-Sebab aku ni kecoh sikit... huhu macam takde kaitan je

p/s : Cuaca panas minum teh ais memang sedap sambil baca akhbar :)
Comments
4 Comments

4 ulasan:

no_answer berkata...

aku nak sambung stdy , so tanak amek tahu pasal harga minyak . wakakaka

Freaky berkata...

haha ape kaitan bro ?

diana berkata...

hahha..
tak nak ambik tau pun tetap kena ambik tau..
minyak naik semua barang akan naik tau..:p

icee-yah berkata...

em..makin kopakla tiap buln mcmni..huh

 
Related Posts with Thumbnails