Jumaat, 13 Mei 2011

Selamat datang Blogger baru

Sekarang dah pukul 1.50 pagi tapi aku masih malas untuk berkemas. Esok pagi je la aku berkemas, lagipun barang sikit je. Lepas tu ingat nak edit blog ni kasi nampak ok sikit dan kemas tapi aku tak tahu nak edit apa. Bab edit dan kreatif ni aku sangat Low sikit sebab aku tak tahu nak buat macam mana dan akan ambil masa yang lama.

Bab edit ni biarkan dulu seketika kerana aku pun dah puas hati dengan pandangan blog aku sekarang ni. Apa ? Korang tak suka dengan blog aku ? Takpe ni blog aku dan aku tahu macam mana nak edit sikit supaya takde semak sangat dan laju loading lepas ni.
http://www.laymark.com/i/o/51.gif

Cakap pasal blog, setiap hari pasti ada blogger dan blog yang baru muncul. Buktinya korang tengok je la kat group facebook atau shoutmix chat tu. Pasti ada je ahli blogger yang baru join dalam komuniti. Apa yang aku harap pada blogger baru ni mereka mempunyai semangat yang kental dalam dunia blog dan tidak cepat berputus asa :)

p/s : Aku sendiri pun masih baru :P
Comments
4 Comments

4 ulasan:

aliarosli berkata...

semua nak mengaku baru, meh aku mengaku otai

hahhahhaa, pasan gile

sama-sama belajar

cucu umie berkata...

hauhau...malas nak kemas ker bro..thulah brng sikit ty kemas jerlh..haha alhamdulilah, ramai yg meminati blog skrng nie..

Inchik Eman berkata...

bagus lagi kalau meramaikan blogger nih. komuniti blogger skrg makin kembang dan sesak. HEHE, menulis bukan kerna nama.
;DD

Ct Aja berkata...

selamat mengedit la ye..hi3

 
Related Posts with Thumbnails