Selasa, 24 Mei 2011

Sekolah Rendah : Cucuk di Punggung

Kalau semalam duk cakap pasal pengalaman pergi ke klinik gigi kat sekolah rendah, kali ni nak cakap pasal pengalaman sekolah rendah lagi. Ni nak cakap pasal pengalaman di cucuk kat punggung pula oleh nurse. Pengalaman di cucuk kat punggung pun sangat lawak waktu kecil-kecil dulu tau.

Seperti biasa apabila dapat tahu bahawa ada nurse dari klinik yang datang dan akan dicucuk pada hari tu. Semua jadi kelam kabut dan takut. Dalam otak semua dah fikir cucuk tu sesuatu yang menyakitkan.. tapi memang sangat sakit pun sebenarnya.
http://www.laymark.com/i/o/72.gif

Adengan yang paling lawak adalah apabila samseng sekolah rendah sendiri pun menangis lepas kena cucuk kat punggung. Yang hairannya budak lembik dan nerd takde pulak menangis lepas kena cucuk. Mungkin yang samseng tu takot dengan jarum kot sebab tu menangis lepas kena cucuk.

Lepas kena cucuk mula la rasa kebas di punggung, dalam kelas semua duduk tak diam dan mengeluh rasa tak selesa di punggung. Ada juga yang jalan sambil duk gosok kat bahagian yang kena cucuk tadi. Adoi pengalaman dicucuk semasa zaman sekolah rendah memang best kalau ingat kembali.
Comments
8 Comments

8 ulasan:

mad khaz berkata...

hahaha. nice!

samseng nangis,tak malu tol. XD

cucu umie berkata...

kuikui..ad juga smseng yg nangis ea?? huhu

Freaky berkata...

mad : haha ade je bro samseng nangis.

ayie : ada je.. hahaha lawak

cik azeya berkata...

apsal tak ada kat sekolah rendah saye?

Hishyamuddin berkata...

hahaha..aku xnangis..hahahha

diana berkata...

ada ke sekolah rendah cucuk kat ponggong??
akak tak ingat pulak..":p

Anyez Nasri ツ berkata...

kahkahkah . macam al-kesah jozan ni . ish-ish .

HonEyBuNNy berkata...

hehe...

iaylah teringat sekolah rendah dulu..kami takoot kena cucuk BCG kot....

sampai menangis2...haha...

 
Related Posts with Thumbnails