Jumaat, 20 Mei 2011

Rusa Masuk Bandar

Merujuk kepada entri sebelum ni mengenai berkhatan, ada ke kata aku ni lari masa nak berkhatan. Aku hadapi pengalaman berkhatan dengan tenang tau, tak ada nya nak lari-lari pusing kampung :P ... ok berbalik pada tajuk asal iaitu Rusa Masuk Bandar, anda semua mesti dah tahu kan apa maksudnya. Biar aku bercerita je la ye.

Dulu si A ni sangat rapat dengan kawan2 sewaktu di sekolah. Bila ada cuti dan masa terluang je, mesti lepak bersama kawan-kawan bertemankan gelak ketawa. Sekarang semua kawan-kawan di sekolah sudah berpisah dan si A sekarang melanjutkan pelajaran di Uitm. Uitm mana ? x payah la nak beritahu kat sini, of corse la yang paling best ( Best ke ? )

http://www.laymark.com/i/o/96.gif

Bila tiba je cuti hujung semester, kawan-kawan ajak la si A ni untuk keluar lepak bersama. Maklum la sekarang dah belajar jauh dan dah lama tak jumpa. Tapi setiap kali di ajak, pasti tolakan yang dibalas atau kadang2 langsung tak balas sms.
Yang hairannya, apabila nombor asing yang menghantar sms, eh laju pulak dibalasnya. Sebab apa balas ? Mana la tahu kot2 ni nombor asing ni adalah kepunyaan awek ke, boleh la layan sms dengan awek nanti.

Haaaiiihhh baru je masuk Uitm dah lupa kawan dan layan lebih kat perempuan. Ajak luangkan masa bersama tak pernah nak datang dan tak balas sms. Uitm je pun, bukan study luar negara nak sombong sangat. Opss aku bukan kutuk kawan, aku cuma kesian je tengok sikap kawan berubah macam ni. Alahai kesian betol....

p/s : ada kaitan ke cerita ni dengan rusa masuk bandar ?

Comments
7 Comments

7 ulasan:

cucu umie berkata...

ada sahaja orang mcm tu tapi cuma dia fikir balik..setakat awex apa kes nak lupekan kawan lama.. blom jadi bini lg..kuikui

cucu umie berkata...

ada sahaja orang mcm tu tapi cuma dia fikir balik..setakat awex apa kes nak lupekan kawan lama.. blom jadi bini lg..kuikui

mad khaz berkata...

xde kaitan,haha.

patut tukar tajuk jadi kacang lupekan member,haha :P

XD

JR Online berkata...

Rusa? Memang ada kaitan, sebab tengahari tadi JR makan kari rusa...sedapppp!!

Syazwan berkata...

ramai member macam tu sekarang :(

Firdnurjue berkata...

entahla..de ke tak de ek..jap nak fikir..muahahahahaha

blackroses berkata...

macam bagus jer ek si A tu

 
Related Posts with Thumbnails